شناسهٔ خبر: 67088774 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

قائمیان رئیس هیات داوران جشنواره فیلم کوثر شد

 فرهاد قائمیان به عنوان رئیس هیات داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از ا¬مور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر ناصر باکیده دبیر جشنواره در حکمی فرهاد قائمیان را به ‌عنوان رئیس هیات داوران این جشنواره منصوب کرد.

در حکم دبیر جشنواره خطاب به رئیس هیات داوران آمده است:

«پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر به‌ عنوان یکی از رخدادهای فرهنگی سینمایی با محوریت نقش زنان ایثارگر در سینما به عنوان بستری مناسب برای شکوفا نمودن استعدادهای فیلمسازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین‌المللی به ویژه سینمای کشورهای حوزه مقاومت پیش رو خواهد بود.

با عنایت به تجربیات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی به موجب این حکم حضرتعالی را به‌ عنوان رئیس هیات داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منصوب می‌کنم. امید است با حضور موثر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرمندان در عرصه سینما شاهد تجلی این رویداد فرامرزی باشیم.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،سازمان امور سینمایی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما