شناسهٔ خبر: 67088139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تأکید بر نصب نرخنامه الکترونیکی واحد‌های پذیرایی در معرض دید گردشگران/ نظارت‌های مستمر بر واحد‌های پذیرایی بین راهی به صورت مستمر انجام می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، اخذ نرخنامه الکترونیکی واحد‌های پذیرایی بین‌راهی و نصب در معرض دید گردشگران را امری ضروری عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، علیرضا فلاح پور سرپرست معاونت گردشگری استان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، در نشست مشترک معاونت گردشگری با هیئت مدیره انجمن واحد‌های پذیرایی بین راهی و سفره‌خانه‌های سنتی استان البرز برگزار شد، بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و هم‌افزایی در راستای نظارت بیشتر و رفع مشکلات واحد‌های پذیرایی استان تأکید کرد.
سرپرست معاونت گردشگری البرز با اشاره به لزوم بازدید‌های مستمر از واحد‌های پذیرایی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، برنامه‌ریزی برای بازدید و نظارت مستمر و مدون از واحد‌های پذیرایی بین راهی را از اولویت‌های مهم برشمرد.

تأکید بر نصب نرخنامه الکترونیکی واحد‌های پذیرایی در معرض دید گردشگران/ نظارت‌های مستمر بر واحد‌های پذیرایی بین راهی به صورت مستمر انجام می‌شود 
به گفته وی تسهیل و تسریع در روند صدور و تمدید پروانه بهره برداری و گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری از دیگر موضوعات مهمی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی با بیان اینکه بکارگیری اتباع غیر مجاز در کلیه واحد‌های پذیرایی استان ممنوع است، عنوان کرد: در صورت مشاهده این گونه موارد و بکارگیری اتباع غیر مجاز در واحد گردشگری و پذیرایی اقدام قانونی لازم در این خصوص صورت می‌پذیرد.

نظر شما