شناسهٔ خبر: 67088073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

کنعانی: فلسطین میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین، امروز میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری اعم از ملت‌ها، دولت‌ها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و مردم نهاد است.

صاحب‌خبر -

 ناصر کنعانی روز یکشنبه -۲۰ خرداد- در آیین تجلیل از برگزیدگان پویش ققنوس قلم با اشاره به نقش رسانه‌ها در جریان روایت مقاومت مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در عرصه حمایت از مردم فلسطین رسا و ماندگار باقی خواهد ماند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: فلسطین امروز میدان بزرگ آزمون همه جامعه بشری اعم از ملت‌ها، دولت‌ها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و سازمان های مردم نهاد است و در هشت ماه گذشته هر کسی جوهره خود را در معرض نمایش جهانیان قرار داد و مردم فلسطین نشان دادند که توان مقاومت اسطوره‌ای دارند و تا زمانی که به حقوق کامل خود دست پیدا نکند دست از پای نمی‌نشینند.

میدان هر چه سخت‌تر شود مقاومت فلسطین نیز بیشتر خواهد شد

کنعانی گفت: ملت فلسطین سر تعظیم جهان را مقابل خود فرود آورد و نشان داد هر چه قدر میدان سخت‌تر شود مقاومتش نیز بیشتر خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی نشان دادند که در حمایت و حفاظت از صلح و امنیت بین‌المللی ناکارآمد هستند و تحت مدیریت قدرت‌های ظالمی قرار دارند که از آنها در جهت رسیدن به اهداف شوم خود سواستفاده می‌کنند.

وی افزود: در این میدان سخت، رسانه‌های مستقل و حوزه مقاومت توانسته‌اند همانند مردم فلسطین بر جریان موسوم به جریان اصلی غلبه کنند و روایت‌گر حقایق مظلومیت مردم فلسطین باشند.

امروز مساله فلسطین، تمام جهان شده است

کنعانی ادامه داد: از ابتدای شکل‌گیری نهضت اسلامی به رهبری امام راحل که این روزها در سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان هستیم و همچنین از تشکیل جمهوری اسلامی مساله، فلسطین از مسائل مهم و درجه اول سیاست جمهوری اسلامی است؛ امروز مساله فلسطین، مساله نه فقط منطقه و جهان اسلام که تمام جهان است و توانسته مساله خود را به عنوان مساله اول بر جهان تحمیل کند.

وی گفت: ما دو عزیز گرانقدر را که دلشان برای مردم فلسطین می‌تپید و مساله روزشان بود، از دست دادیم؛ شهید والامقام شهید رییسی رئیس جمهوری و امیر دیپلماسی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، که برای تحقق اهداف والای سیاست خارجی، موضوع مقاومت و محور مقاومت در ضدیت نظام صهیونیستی اندیشه همیشگی ایشان بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به فرموده رهبر معظم انقلاب انقلاب در حال ذوب شدن است و در مقابل ملت‌های آزادیخواه فرو خواهد پاشید.

ایرنا

نظر شما