شناسهٔ خبر: 67088029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

انتقاد امام جمعه آبادان از بازار سیاه بلیط هواپیما و قطار

امام جمعه آبادان: هرچه سریعتر بساط دلالان و کاسبان جمع شود و در بازار خرید و فروش بلیط‌های قطار و هواپیما نظارت بیشتری صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: تابستان فصل مسافرت است، اما متاسفانه بلیط‌های قطار بسیار کمیاب شده است و فقط با قیمت‌های گزاف قابل خریداری هست

وی ادامه داد: عزیزان متولی که مسئولیت نظارت دارید، این نظارت کجا باید اعمال شود و مردم ببینند؟

امام جمعه آبادان تصریح کرد: بلیط هست، اما با قیمت چندبرابر؛ مردم وقتی فرودگاه و راه آهن در شهرشان باشد، خوشحال هستند که بالاخره یک تمهیداتی است اما وقتی می‌خواهند مسافرت بروند می‌بینند همه جا بلیط نیست.

حجت‌الاسلام غبیشاوی خاطرنشان کرد: پول بیشتری می‌دهی بلیط دستت را می‌گیرد! این اوضاع قابل تحمل نیست و هرچه سریعتر دستگاه‌های نظارتی و متولی باید ورود کنند و به وضعیت فعلی ساماندهی اساسی بدهند.

خطیب جمعه آبادان در پایان تاکید کرد: هر جا شُل بگیریم عده‌ای می‌آیند سوداگری می‌کنند، حال جای سوال است که مردم برای پیگیری رفع بازار سیاه بلیط، باید به چه کسی مراجعه کنند، لذا بنده از متولیان امر درخواست دارم تا هرچه زودتر بساط کاسبان و دلالان را جمع کنند.

خبرنگار: مهدی محمودی

انتهای خبر/

نظر شما