شناسهٔ خبر: 67088015 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی ۳۳ واحد صنفی متخلف به تعزیرات در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی ۳۳ واحد صنفی متخلف در حوزه مواد غذایی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صنوف متخلف در بازرسی از ۷۶ واحد صنفی و با همکاری چهار تیم گشتی متشکل از استانداری، تعزیرات و بسیج اصناف شناسایی شده است.

وی بیان کرد: پنج واحد خواروبار به دلیل گران فروشی و درج نکردن قیمت، ۱۷ واحد نانوایی به دلیل کنجدپاشی، گران فروشی و کم فروشی، ۲ واحد قصابی به دلیل گران فروشی، یک واحد عرضه میوه به دلیل نبود نرخنامه و هشت واحد عرضه مرغ به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری بیان کرد: گشت‌های بازرسی و تعزیرات روزانه در ۲ نوبت به سطح شهر و بازار عرضه کالا‌های اساسی اعزام می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف تذکرات لازم و صورتجلسه لازم را به تعزیرات ارسال می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای نظارت همگانی با مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نظر شما