شناسهٔ خبر: 67087507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چوب حراج به لباس سون در تمرین کره جنوبی!

شوخی جالب هوان هی چان با سون هیونگ مین در تمرینات کره جنوبی توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی خودش را برای دیدار برابر تیم ملی چین در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک آماده می‌کند که قرار است روز سه‌شنبه به میزبانی این کشور برگزار شود.

تمرینات این تیم روز گذشته در مجموعه ورزشی گویانگ برگزار شد و حدود ۳۰۰ نفر از طرفداران برای تماشای این تمرین از نزدیک در ورزشگاه حضور داشتند و مشغول به تشویق بازیکنان بودند. این تیم روز پیش از آن و پس از برگزاری بازی برابر سنگاپور به خانه برگشته بود و پس از یک روز استراحت تمرینات را از سر گرفته بود.

یازده بازیکنی که برابر سنگاپور در ترکیب اصلی قرار داشتند در این تمرین مشغول انجام حرکات کششی و سبک شدند و دیگر بازیکنان یک بازی درون تیمی را برگزار کردند که با استقبال تماشاگرانی که برای حمایت از بازیکنان تیم ملی کشورشان به ورزشگاه آمده بودند روبرو شد.

2031715

تصمیم جالبی که فدراسیون فوتبال کره جنوبی گرفته بود این بود که بازیکنان به ترتیب شماره‌هایی را انتخاب می‌کردند و هدایایی را به تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند اهدا می‌کردند. آنها همچنین لحظات صمیمانه‌ای را با قبول درخواست این تماشاگران برای گرفتن امضا و عکس پیش از بازگشت به رختکن سپری کردند.

اما صحنه جالب دیگری که در این تمرین توسط هوان هی چان رقم خورد زمانی بود که او با هیجان میکروفن را گرفت و رو به تماشاگران فریاد زد: «آیا دوست دارید پیراهن تمرین سون هیونگ مین را داشته باشید؟» که با استقبال آنها همراه شد.

زمانی که هی چان این ستاره تاتنهام را ترغیب کرد که پیراهن تمرینش را به هواداران اهدا کند که از پیش برنامه‌ریزی برای آن صورت نگرفته بود، سون شرمنده و خجالت‌زده به نظر می‌رسید اما با بلندتر شدن فریاد و تشویق هواداران، در نهایت پیراهنش را درآورد و آن را امضا کرد و به عنوان هدیه به هواداری اهدا کرد.

اما شوخی هی چان با او به همین جا ختم نشد و او دوباره میکروفن را گرفت و سوالی مشابه را درباره تی شرت سون تکرار کرد و سون این بار مجبور شد آن را هم اهدا کند تا لحظات جالبی در تمرینات این تیم رقم بخورد.

نظر شما