شناسهٔ خبر: 67087460 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید با حضور روسا و اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست مسائلی مربوط به حکمرانی اسلامی و نقش دانشگاهیان در مشارکت مردم در انتخابات و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در این نشست با توجه به نقش دانشگاهیان در مشارکت مردم در انتخابات و تبیین و روشنگری دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم گفت: در این راستا مقرر شد روسا و اساتید دانشگاه نشست‌هایی با مردم داشته باشند..
پارسا افزود: نشست هیئت اندیشه ورز بسیج هر دو یا سه هفته یک بار برگزار می‌شود.
استاندار مرکزی هم در این نشست به حادثه تلخ شهادت شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: این مصیبت ضربه غیر قابل جبرانی به کشور وارد کرد.
مخلص الائمه افزود: اتفاقات بسیاری در سال‌های اخیرکام شور ما را تلخ کرده است، اما هرگز نتوانسته در عزم و اراده مردم ما بدر دفاع از آرمان‌های نظام ضربه‌ای وارد کند.
استاندار مرکزی به ویژگی‌های شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی اشاره کرد و گفت: تحول‌گرا بودن و مبارزه با فساد از جمله ویژگی برجسته آقای رئیسی بود و او توانست فاصله بین دولت و مردم را کاهش دهد.
مخلص الائمه به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری هم اشاره‌ای کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود و مردم مشارکت بالا داشته باشند و مردم نیز باید درست انتخاب کنند.
مخلص الائمه افزود: کاندیدا نباید همدیگر را تخریب کنند چرا که یکی از عواملی که موجب پایین آمدن مشارکت مردم در انتخابات می‌شود همین تخریب کاندیدا است.

نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان هر سه هفته یکبار برگزار می شود.

<div id="video-display-embed-code_11198451"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4255226/11198451?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما