شناسهٔ خبر: 67086999 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تردد بیش از 760 هزار نفر و ترانشیپ بیش از 800 هزار تَنی کالا از مرزهای شلمچه و چذابه

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از 760 هزار نفر و ترانشیپ بیش از 800 هزار تُنی کالا طی دو ماهه اول سال جاری از پایانه‌های مرزی استان خبر داد. مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از 760 هزار نفر و ترانشیپ بیش از 800 هزار تُنی کالا طی دو ماهه اول سال جاری از پایانه‌های مرزی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جولانژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی دو ماه نخست سال جاری ۷۶۶ هزار و ۸۹۹ نفر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

او گفت: از این میزان ۶۷۴ هزار و ۴۵۹ نفر از پایانه مرزی بین المللی شلمچه و ۹۲ هزار و ۴۴۰ نفر از پایانه مرزی چذابه، تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: در بازه زمانی یاد شده تردد ۴۲۶ هزار و ۷۹۰ زایر ایرانی و ۳۴۰ هزار و ۱۰۹ مسافر خارجی از هردو پایانه مرزی استان به ثبت رسید.

جولانژاد همچنین به ترانشیب ۸۳۲ هزار و ۴۶۹  تُن کالا از پایانه‌های مرزی خوزستان طی مدت یاد شده اشاره و بیان کرد: سهم پایانه مرزی شلمچه از مجموع ترانشیپ ۴۷۸ هزار و ۲۸۹ تُن و پایانه مرزی چذابه ۳۴۵ هزار و ۱۸۰  تُن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان اضافه کرد: این میزان کالا توسط ۳۱ هزار و ۴۱۰ کامیون جابه‌جا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما