شناسهٔ خبر: 67086305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور آغاز شد؛

نصب پایه‌های فلزی پل شهدای خدمت در خرمشهر

عملیات اجرایی نصب پایه‌های فلزی پل شهدای خدمت روی رودخانه کارون در خرمشهر طی مراسمی با حضور «حجت‌الله عبدالملکی» آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، عملیات اجرایی نصب پایه‌های فلزی پل شهدای خدمت روی رودخانه کارون در خرمشهر امروز طی مراسمی با حضور «حجت‌الله عبدالملکی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور آغاز شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور در حاشیه این مراسم و بازدید از روند احداث پل شهدای خدمت خرمشهر، اظهار داشت: این پل یکی از طرح‌های مهم عمرانی در مناطق آزاد کشور است.

وی افزود: عملیات احداث پل شهدای خدمت در خرمشهر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همه در تلاش هستند تا این پروژه عظیم هر چه زودتر به پایان برسد.

عبدالملکی با بیان اینکه ۶۰ درصد سازه فلزی مورد نیاز این پل آماده و به محل طرح انتقال داده شده است، گفت: ساخت پل شهدای خدمت خرمشهر اتفاق بزرگ برای خرمشهر است که منافع آن برای همه مردم ایران است.

پل شهدای اروند با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال با عرشه بتنی مجاور پل آزادی یا همان پل قدیم به طول ۵۳۰ متر و عرض ۳۰ متر ساخته می‌شود. این پل دارای ۶ خط شامل سه خط ورودی و سه خط خروجی بر روی رودخانه کارون تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

با تلاش متخصصان بومی خوزستان ساخت قطعات پل شهدای اروند خرمشهر با پیشرفت ۸۰ درصدی در شوشتر در دست اجراست. قرار است این تجهیزات پس از ساخت به خرمشهر منتقل و در محل نصب شود.

انتهای پیام/

نظر شما