شناسهٔ خبر: 67086285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزش مسائل فرهنگی با عروسک‌های نمایشی «یاریگران زندگی»

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از رونمایی از عروسکهای یاریگران زندگی خبرداد.

صاحب‌خبر -

آموزش مسائل فرهنگ توسط زبان هنر با عروسک‌های نمایشی «یاریگران زندگی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، آبسوران در این خصوص گفت : «یاریگران زندگی» عنوان طرحی است که در سال‌های اخیر از طرف جامعه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه شده است و در این طرح تلاش می‌شود تا از طرق مختلف در جهت نهادینه سازی فرهنگ زندگی سالم در بین مخاطبان اقدام شود.

وی گفت: پایین بودن اعتماد به نفس، عدم توانایی در رد درخواست‌های دیگران یا همان نداشتن قدرت «نه گفتن»، ناامیدی نسبت به آینده و همچنین عوامل دیگر، در گرایش افراد به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار هستند.

این مسئول ادامه داد: این عروسک‌ها توسط مرکز آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ساخته شده است و دارای قابلیت‌های حرکتی هستند و در هر عروسک نشانه‌های ویژه‌ای به کار رفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه قرار است عروسک‌های «یاریگران زندگی» به ۱۰ مرکز کانون ارسال شود، افزود: هر مرکز می‌تواند متناسب با زیست بوم خود بهره برداری لازم را داشته باشد.

این عروسک‌ها توسط مرکز آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ساخته شده است و دارای قابلیت‌های حرکتی هستند و در هر عروسک نشانه‌های ویژه‌ای به کار رفته است.

 

نظر شما