شناسهٔ خبر: 67085961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران| هفته پنجم؛

لغزش فولاد به سود گلساپوش

در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران تیم‌های چادرملوی اردکان، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش، وحدت مهریز و ‌شهرداری بندرعباس موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه جمعه و شنبه، هجدهم و نوزدهم خرداد برگزار شد که تیم‌های چادرملوی اردکان، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش، وحدت مهریز و شهرداری بندرعباس رقبای خود به پیروزی رسیدند.

پارس جنوبی بوشهر - فولاد هرمزگان

در یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر میزبان فولاد هرمزگان بود؛ در این رقابت حساس که جمعه برگزار شد تیم پارس جنوبی جم موفق شد با یک گل اختلاف مقابل فولاد هرمزگان در وقت‌های اضافه پیروز شود.

دکتر تأمین اصفهان - مقاومت گلساپوش یزد

در دیگر دیدار این هفته مقاومت گلساپوش یزد میهمان دکتر تأمین اصفهان بود؛ این دیدار مهم و حساس به سود گلساپوش با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید تا گلساپوش از لغزش فولادی‌ها بهره برده و در صدر جدول بایستند.

وحدت مهریز - شاهین خزر رودسر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پنجم وحدت مهریز میزبان شاهین خزر رودسر بود؛ جدال حساس میان دو تیم وحدت مهریز و شاهین خزر رودسر با پیروزی پر گل تیم میزبان به پایان رسید.

آداک نوشهر - چادرملو اردکان

در دیگر دیدار این هفته چادرملو اردکان میهمان آداک نوشهر بود؛ دیدار پر گل میان دو تیم آداک نوشهر و چادرملو اردکان با برد میلی‌متری چادرملو در خانه حریف به پایان رسید.

پاس جوان گناوه - شهرداری بندرعباس

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته پاس جوان گناوه میزبان شهرداری بندرعباس بود؛ جدال پر گل و جذاب دو تیم پاس جوان گناوه و شهرداری بندرعباس در پایان با پیروز شهرداری بندرعباس در این دیدار خارج از خانه به اتمام رسید.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

  • پارس جنوبی بوشهر ۵ - فولاد هرمزگان ۴
  • دکتر تأمین اصفهان ۳ - مقاومت گلساپوش یزد ۵
  • وحدت مهریز ۴ - شاهین خزر رودسر ۱
  • آداک نوشهر ۴ - چادرملو اردکان ۵
  • پاس جوان گناوه ۳ - شهرداری بندرعباس ۶

نظر شما