شناسهٔ خبر: 67085956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر اصفهان خبر داد

تصویب ۵ توافق‌نامه ملکی با هدف سرعت‌گیری پروژه‌های عمرانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات دستور کار و مصوبات جلسه علنی صدوسی‌وششم شورا را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در گفت‌وگوی خبری با اشاره به لوایح بررسی شده در در صدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در جلسه امروز اساسنامه اصلاحی سازمان حمل‌ونقل ریلی بررسی شد، این اساسنامه پیش‌تر تأیید شده بود که نیازمند اصلاحی بود که مجدد مطرح و تصویب شد.

وی با اشاره به مصوبات مربوط به آزادسازی‌های ملکی در مناطق مختلف افزود: ۵ توافق‌نامه ملکی امروز بررسی شد؛ یکی از این توافق‌نامه‌ها در منطقه ۷ مربوط به آزادسازی ایستگاه متروی شاهد مربوط به خط ۲ مترو و مورد دیگر در منطقه ۱۴ مربوط به بازگشایی گلوگاه در خیابان مفتح و توافق دیگر در خصوص صدور پایان کار در منطقه ۵ خیابان رودکی بود، همچنین دو مورد در منطقه ۳ مربوط به آزادسازی‌های طرح بدنه‌سازی چهارباغ بود که در سال‌های گذشته انجام شده بود و همه به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در جلسه امروز همچنین دو لایحه نام‌گذاری، در حلقه چهارم ترافیکی واقع در محدوده شهر اصفهان بررسی شد که برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق برگشت.

وی ادامه داد: در جلسه امروز نام‌گذاری چند کوچه و معبر به تصویب رسید که مربوط به منطقه ۴ شهرداری بود.

صالحی از اهدا تعدادی از کتب موضوعی دفاع مقدس به موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتب در فرهنگسرای پایداری نگهداری می‌شد که با قید تاکیداتی اهدای آن‌ها به این موزه به تصویب رسید.

نظر شما