شناسهٔ خبر: 67085871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دروازه‌بانی با شماره ۱۱۰

نیمکت‌نشینی فوق ستاره ها و شماره ۱۱۰ آلیسون بکر از نکات جالب توجه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال برزیل و مکزیک قبل از کوپاآمه‌ریکا بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه سه بر دو مکزیک را شکست داد. آلیسون بکر در این دیدار با پیراهن شماره ۱۱۰ در زمین بازی حاضر شد. بازی بامداد یکشنبه برزیل برابر مکزیک، در صدودهمین سالگرد تأسیس کنفدراسیون فوتبال برزیل برگزار شد و به همین خاطر تصمیم گرفته شد تا آلیسون با این شماره در زمین بازی حاضر شود.

به نوشته روزنامه مارکا، تیم ملی فوتبال برزیل با کسب پنج عنوان قهرمانی، موفق‌ترین تیم ملی فوتبال در ادوار جام جهانی است. ۱۱۰ سال پیش کنفدراسیون فوتبال برزیل تاسیس و تیم ملی فوتبال این کشور شکل گرفت و خیلی زود به قدرت بزرگی در این رشته ورزشی تبدیل شد و توانست قهرمانی‌های زیادی را در کوپاآمه‌ریکا و جام جهانی به دست بیاورد.

چرا وینیسیوس جونیور برای برزیل بازی نکرد؟

از دیگر اتفاقات حاشیه‌ای دیدار برزیل و مکزیک، نیمکت‌نشینی دو ستاره رئال‌ مادرید بود. برزیل یکی از شانس‌های قهرمانی کوپاآمه‌ریکا ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. سلسائو امیدوار است بتواند شکست در فینال دوره قبل را جبران کند. وینیسیوس جونیور و رودریگو دو بازیکن رئال مادرید هر دو روی نیمکت و گابریل مارتینلی، ساوینیو و اوانیلسون در خط حمله حضور داشتند. این دو بازیکن هفته گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید بازی کردند و به‌تازگی برای حضور در کوپا به تیم ملی کشورشان ملحق شده‌اند. به نظر می‌رسد که هر دو در بازی اول برزیل مقابل کاستاریکا در ترکیب اصلی قرار گیرند.

اوانیلسون  و اندریک بازیکن جوان مادریدی‌ها نیز دیگر ستاره‌های خط حمله برزیل خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما