شناسهٔ خبر: 67084970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه:

شهرداری ارومیه بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل شرکتی نظارت کند

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از عملکرد شرکت‌های نیروی انسانی طرف قرارداد در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکتی شهرداری گفت: امروز بیستم ماه است اما حقوق شرکتی‌ها پرداخت نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، حسین پناهی امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری در تخصیص زمین و امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی در بین دستگاه‌های اجرایی پیش‌قدم استt اما متأسفانه دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی حداقل همکاری لازم را با شهرداری ندارند.

وی افزود: امروز تعاملات میان دستگاه‌ها و نهادها با مجموعه مدیریت شهری در کمترین حالت است، به فرض مثال شهرداری در تیم‌داری حرفه‌ای تا حد توان و برای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان وارد شده است، اما هیچ هم‌افزایی از سوی نهادهای متولی ورزش در مواقع بحرانی دیده نمی‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های محل قدیمی کشتارگاه ارومیه واقع در منطقه میرزای شیرازی استفاده شود، گفت: باید حداکثر استفاده از بعد ارزش افزوده‌ای محل کشتارگاه انجام شود.

پناهی تصریح کرد: باید از ظرفیت کشتارگاه قدیم شهرداری در راستای اجرای طرح پدافند غیرعامل برای پیشگیری در مواقع بحرانی و احتمال تعطیلی کشتارگاه بخش خصوصی و مقابله با گران‌فروشی‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: لزوم ساخت پیاده‌راه برای عبور و مرور عابران در محل یوترن المهدی خاتم‌الانبیاء (ص) از اولویت‌های کاری شهرداری قرار داده شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از عملکرد شرکت‌های نیروی انسانی طرف قرارداد در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکتی شهرداری گفت: امروز بیستم ماه است، اما حقوق شرکتی‌ها پرداخت نشده در حالی که طبق قرارداد منعقده، شرکت باید قادر به پرداخت حقوق دو ماه پرسنل بدون مطالبه وجه از شهرداری باشد.

پناهی تصریح کرد: حتی در بعضی مواقع شرکت با وجود دریافت مبالغ حقوق از شهرداری از پرداخت آن در راستای میانگین معدل حساب و گردش حساب شرکت در بانک از پرداخت به پرسنل اجتناب می‌کند.

وی عنوان کرد: شهرداری از ردیف بودجه رفاهی برای عید قربان و عید غدیر اقدام به پرداخت پاداش یا خرید بسته‌های متناسب با این ایام را در دستور کار خود قرار دهد.

پناهی گفت: ردیف رفاهی پرسنل برای همه کارکنان اعم از کارمندی و کارگری در پیوست بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی و به تصویب رسیده است و پرداخت نشدن به هر یک از ردیف‌های پیش‌بینی غیرقابل قبول است.

نظر شما