شناسهٔ خبر: 67084773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نگرانی‌ انگلیسی‌ها از نمایش ترسناک ومبلی

باخت انگلیس در آخرین بازی دوستانه پیش از یورو ۲۰۲۴ در رسانه‌های این کشور بازتاب زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از یورو ۲۰۲۴ در دیداری دوستانه در ومبلی برابر ایسلند با یک گل شکست خورد. این شکست باعث شد مطبوعات این کشور به نتایج نگران‌کننده قبل از یورو واکنش نشان دهند.

حال انگلیس با شکست مقابل ایسلند راهی یورو خواهد شد و «ترس» کلیدواژه روزنامه و رسانه‌های این کشور قبل از یورو شده است.

"ICE SCREAM" تیتر جالب روزنامه‌های دیلی‌میرور و دیلی‌اکسپرس بود. استفاده از ابتدای کلمه ایسلند (Iceland) برای تیتر وحشت یخ مورد استفاده قرار گرفت. 

سان و دیلی‌میل تیتر «موشک افتضاح» را برای تیتر نخست‌شان انتخاب کردند. در انگلیس هرگاه هواداران از بازی تیم‌شان ناراحت باشند با استفاده از روزنامه و کاغذ، موشک کاغذی درست و به زمین بازی پرتاب می‌کنند.

 شکست مقابل یک کشور ضعیف در آخرین آزمون پیش از یک تورنمنت بزرگ همیشه شرم‌آور است؛ بدتر اینکه این شکست خاطران تلخ انگلیس در یورو ۲۰۱۶ را زنده کرد. در آن رقابت‌ها تیم ملی انگلیس در مرحله یک‌هشتم نهایی برابر ایسلند شکست خورد که این بازی یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ انگلیس است.

نگرانی‌ انگلیسی‌ها از نمایش ترسناک ومبلی ایسلند ۱ - انگلیس ۰/ دیدار دوستانه قبل از یورو ۲۰۲۴

ایندیپندنت در توصیف شکست انگلیس برابر ایسلند نوشت: تعجب‌آور بود که بازیکنان ایسلند چگونه به‌راحتی از ساختار دفاعی تیم ساوت‌گیت عبور می‌کردند. بی‌نظمی در بازی تیم او چشمگیر بود.

گاردین نوشت: این بدترین عملکرد انگلیس بود و نگرانی‌های زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند.

تایمز هم نوشت: نمایش ترسناک ومبلی ساوت‌گیت را با دردسر روبه‌رو کرده است.

شکست به عنوان زنگ بیدارباش؟

سرمربی تیم ملی انگلیس جک گریلیش از منچسترسیتی و هری مگوایر از منچستریونایتد را کنار گذاشت که تصمیم خطرناک این مربی در آستانه یورو بود. او کار دشواری در این تورنمنت دارد؛ چرا که انگلیس دوره قبل در خانه به فینال رسید و در ضربات پنالتی شکست خورد و اکنون خیلی‌ها انتظار قهرمانی از این تیم را دارند. با همه این‌ها شاید این شکست بتواند یک بیدارباش برای انگلیس قبل از یورو ۲۰۲۴ باشد.

انگلیس در یورو ۲۰۲۴ با تیم‌های صربستان، دانمارک و اسلوونی همگروه شده است و در اولین دیدار باید به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام

نظر شما