شناسهٔ خبر: 67084659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگویی برای جوانان هستند

سردار «اکبری» با اشاره به ایثارگری، رشادت، خوش رفتاری و اخلاق مداری شهید سیدمهدی موسوی، گفت: شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوی همه به ویژه جوانان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس، سردار پاسدار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) صبح امروز در دیدار با خانواده سردار شهید خدمت سید مهدی موسوی، ضمن ابلاغ سلام مردم استان چهارمحال و بختیاری به خانواده این شهید گرانقدر، از خانواده شهید برای حضور در استان و برنامه بزرگداشت شهید و شهدای خدمت دعوت کرد.

در این دیدار سردار اکبری، به ایثارگری، رشادت، خوش رفتاری و اخلاق مداری شهید موسوی و همکاری او با سپاه استان طی سه سفر شهید گرانقدر آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: شهدا مایه افتخار ملت ایران و الگوی همه به ویژه جوانان هستند.

پدر شهید موسوی هم در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام و قدردانی از ملت عزیز ایران به خصوص مردم استان چهارمحال و بختیاری قول داد در اسرع وقت به همراه خانواده شهید بین مردم و همشهریان خود حضور پیدا کند.

وی در ادامه، برخی از ویژگی‌های شخصیتی و خصوصیات شهید، به ویژه وداع روز آخر ایشان که با تمامی روز‌های دیگر متفاوت بوده را بیان کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با تجلیل از صبر، استقامت و ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تمثال شهید جمهور و سردار شهید خدمت سید مهدی موسوی را تقدیم خانواده شهید موسوی کرد.

قابل ذکر است پدر شهید موسوی از سادات امامزاده صالح کوتاه منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما