شناسهٔ خبر: 67084419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه معادن به نیاز‌های مناطق روستایی

فرماندار میبد: معادن در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به مطالبات و نیاز‌های مناطق روستایی توجه کنند.

صاحب‌خبر -

توجه معادن به نیاز‌های مناطق روستایی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل صمت، فرماندار میبد و جمعی از فعالین حوزه معدنی شهرستان میبد، مشکلات این حوزه بررسی و بر مسئولیت اجتماعی معادن تاکید شد.سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد گفت: معادن در قبال مسئولیت‌های اجتماعی خود باید به مطالبات و نیاز‌های مناطق روستایی توجه کنند.

سجادی پور خدمات پست بانک، ماشین آلات، تصفیه خانه، پارک، آموزشگاه و دوربین پلاک خوان را از نیاز‌ها و مطالبات مردم مناطق روستایی درحوزه معادن برشمرد و گفت: مقرر شد معادن با تامین ماشین آلات درمنطقه صدرآباد به دهیاری کمک کند.

وی گفت: دربحث کمربندی ندوشن مقرر شد؛ سنگ آهن صدرآباد و شرکت باربری نسبت به زیرسازی آن از طریق به کارگیری ماشین آلات کمک کنند و ماده ۲۰۳ آن هم از طریق بخشداری و فرمانداری دنبال شود.

فرماندار میبد با اشاره به مشکل تصفیه خانه سورک گفت: واگذاری تصفیه خانه سورک قرار شد ظرف یک ماه آینده با کمکی که منابع طبیعی و سنگ آهن سورک خواهند داشت انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

سجادی پور خاطرنشان کرد: نیاز‌های مدرسه سورک از سوی سنگ آهن قبل از راه اندازی آن در مهرماه سال آینده تامین خواهد شد و دروبین پلاک خوان ورودی ندوشن و تکمیل پارک اشنیز هم از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن به سرانجام خواهد رسید تا بتوانند رضایت مردم را به دنبال داشته باشند.

نظر شما