شناسهٔ خبر: 67084303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار شهرکرد مطرح کرد

اصلاح ساختار سازمانی یکی از اولویت‌های شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: اصلاح ساختار سازمانی یکی از اولویت‌های شهرداری مرکز استان در دوره جدید مدیریتی است، چراکه داشتن ساختار مناسب می‌تواند در استفاده از تخصص‌های لازم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان تأثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین واحدیان شامگاه _شنبه نوزدهم خرداد_ در نشست با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: یکی از مطالبات عمده شهروندان در شهرکرد آسفالت معابر است که در همین راستا شهرداری شهرکرد از سال گذشته اجرای طرح نهضت آسفالت معابر را آغاز کرده است، از این رو می‌طلبد سازمان نگاه ویژه‌ای داشته باشد و در راستای تداوم اجرای این طرح، سهمیه قیر رایگان این شهرداری را افزایش دهد.

وی با بیان این‌که ساختمان‌های بلند مرتبه در شهرکرد در حال احداث هستند، افزود: چنانچه بحرانی در شهر رخ دهد این شهرداری نیاز مبرم و اساسی به یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی سنگین دارد، در سفر گذشته رئیس‌جمهور پیگیری‌های لازم نیز برای تأمین یک دستگاه خودرو نردبان هیدرولیکی آتش‌نشانی بلند مرتبه برای مرکز استان انجام شد که می‌طلبد برای تحویل این دستگاه به شهرداری اهتمام ویژه داشته باشید.

شهردار شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه شهرکرد مرکز استان است، بنابراین راه‌اندازی کارخانه بازیافت امری ضروری است که نیاز به اعتبارات دولتی دارد، چراکه اعتبارات داخلی شهرداری پاسخگوی این نیاز نیست.

واحدیان با اشاره به درجه شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر درجه شهرداری مرکز استان درجه ۱۰ است که امیدواریم با ارتقای یک درجه‌ای شهرداری به درجه ۱۱ و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی بتوانیم گام مهمی در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر برداریم که به مساعدت سازمان شهرداری‌ها نیاز دارد.

وی با بیان این‌که اصلاح ساختار چارت سازمانی شهرداری شهرکرد ضروری است، گفت: اصلاح ساختار سازمانی یکی از اولویت‌های شهرداری مرکز استان در دوره جدید مدیریتی است، چراکه داشتن ساختار مناسب می‌تواند در استفاده از تخصص‌های لازم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان تأثیرگذار باشد.

نظر شما