شناسهٔ خبر: 67083789 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پاسخ به سؤالات متداول در بازی همستر کامبت

همستر کامبت (Hamster Kombat) که برخی به آن همستر کمبات یا همستر کمبت هم می‌گویند، یک بازی کلیکی جذاب است که بر بستر تلگرام و پس از هیاهوهای مربوط به نات کوین ارائه شده است. در این بازی تلگرامی، شما در نقش یک بازیکن، با کلیک و ضربه زدن بر روی همستر ظاهرشده در صفحه موبایل، توکن‌ جمع‌آوری می‌کنید. این توکن‌ها احتمالاً در آینده‌ای نزدیک بین کاربران فعال توزیع شود.

صاحب‌خبر -

ارز همستر کامبت چیست؟

توکن همستر کامبت هنوز منتشر نشده است و این بازی در فاز اولیه است. نام نهایی توکن آن پس از انتشار در بلاک چین تون مشخص می‌شود، اما به احتمال زیاد همان همستر (Hamster) باشد.

قیمت ارز همستر کامبت چقدر است؟

بازی همستر کمبات هنوز در فاز اولیه است و انتشار توکن آن انجام نشده است. سکه‌های این بازی هنوز هیچ قیمتی ندارند، اما پس از انتشار در بلاک چین تون قیمت آن در بازار مشخص می‌شود.

آیا همستر کامبت در آیفون هم قابل اجرا است؟

بله، بازی همستر کامبت یک مینی اپلیکیشن تلگرامی است و در بستر وب تلگرام اجرا می‌شود. هر گوشی، از جمله آیفون، که امکان اجرای تلگرام را داشته باشد، بازی همستر کمبات را هم می‌تواند اجرا کند.

همستر کمبات راه نات کوین را می رود؟ | تفاوت جدی همستر و نات

سخن پایانی

همستر کمبات یکی از بازی‌های کلیکی تلگرامی است که این روزها توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. با وجود ابهامات پیرامون تاریخ دقیق ایردراپ، می‌توان با انجام این بازی ساده و تسک‌های مرتبط با آن، شانس کسب درآمد احتمالی در آینده را داشت. به محض انتشار اطلاعات تکمیلی درباره ایردراپ همستر کامبت، آنها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظر شما