شناسهٔ خبر: 67068133 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

همستر کامبت + آموزش کد مورس و کارت ها، لینک دانلود بازی تلگرام Hamster Kombat

آموزش کد مورس و کارت روزانه همستر کامبت (Hamster Kombat) به همراه وصل کردن به کیف پول و لیست شدن در صرافی در ادامه آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و ربات تلگرامی است که با فعالیت‌های کلیکی، به کاربران امکان می‌دهد امتیاز و سکه دریافت کنند.

همستر کامبت چیست

همستر به طور رسمی در ۲۵ مارس راه‌اندازی شد تاکنون ده ها میلیون کاربر جذب کرده است. بازیکنان در این بازی مدیریت ارتقای کارت ها و قسمت های مختلف را برعهده می‌گیرند و با ضربه زدن روی صفحه، سکه‌های درون بازی جمع‌آوری می‌کنند که ممکن است بعداً قابل تبدیل به توکن‌های واقعی برای برداشت وجه باشند.

آموزش بازی همستر

پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ شروع بازی نمایش داده می‌شود. با ضربه روی Start، به صفحه‌ بازی منتقل خواهید شد.

آموزش همستر کامبت

چگونه در همستر سکه جمع کنیم

  • یکی از عوامل مهم در جمع‌آوری سکه‌، مدیریت زمان بازی است. برخی از رویدادهای ویژه و چالش‌های روزانه ممکن است در زمان‌های خاصی برگزار شوند.
  • منابع و ابزارهای مختلف باید به صورت هوشمندانه مدیریت شوند.
  • دعوت از سایر افراد در روند بازی تاثیر دارد.
  • اشتراک‌گذاری تجربیات با سایر بازیکنان در فضای مجازی باعث آموزش نکات و ترفندهای جدید می شود.
  • دریافت پاداش و هدایای مختلف مانند کد مورس و کارت هدیه روزانه باعث جمع آوری سکه های بیشتر می‌شود.

دیلی کمبو (Daily Combo) یا کارت روزانه همستر کمبت چیست؟

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز می‌شودو با حدس زدن سه کار می‌توان روزانه تا 5 میلیون سکه پاداش گرفت.

کد مورس همستر چیست؟

کد مورس یک قابلیت جدید در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توان روزانه یک میلیون سکه دریافت کرد.

با وارد کردن کد به‌صورت درست، پیام The code is cracked نمایش داده می‌شود و موجوی سکه‌ها یک میلیون بیشتر می‌شود.

همستر کمبات کد مورس

آیا همستر کامبت کلاهبرداری است

در بازی همستر افراد چیزی با ارزش مالی از دست نمی دهند و دارایی های کسی به خطر نمیافتد ولی رویای پولدار شدن با یک بازی ساه هم کمی ناباورانه است.

همچنین حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی نوشت: «در این چند روز در بسیاری از سوپرگروه ها بحث های بسیاری از کاربران ایرانی را خواندم، شیوه جدید ماین کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است.

قیمت ارز همستر کمبات

بازی همستر قانونی است؟

بستر بازی Hamster Kombat تلگرام است و نیاز به فیلترشکن دارد؛ بنابراین این بازی را نمی‌توان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران دانست.

زمان لیست شدن همستر کامبت

صرافی بینگ ایکس به عنوان همکار همستر کامبت معرفی شده و با توجه به محبوبیت و تعداد کاربران امکان لیست شدن آن در صرافی‌های مختلف وجود دارد ولی تاکنون تاریخ مشخصی برای لیست شدن همستر در صرافی ها اعلام نشده است ولی توسعه‌دهندگان همستر کامبت خاطرنشان کرده‌اند که توکن آن‌ها به زودی لیست می‌شود.

دانلود بازی همستر کامبت

آموزش وصل کردن همستر به کیف پول

همستر ‌کامبت در جدیدترین به‌روزرسانی خود قابلیت اتصال کیف پول را فعال کرده است. برای مشاهده این بخش کافی است روی گزینه ایرداپ (Airdrop) در پایین سمت راست کلیک کنید و با انتخاب گزینه اتصال کیف پول (Connect your TON) کیف پول را وصل کنید.

متقاضیان فقط می‌توانند کیف پول‌های شبکه تون را وصل کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما