شناسهٔ خبر: 67082267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در قالب طرح شهید عرب؛

۱۰۰ کلاس درس هرمزگان به سیستم سرمایشی تجهیز می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: اجرای «طرح شهید عرب» در ۱۰۰ مدرسه مناطق محروم و کم برخوردار استان با همکاری نوسازی مدارس و قرارگاه عدالت تربیتی تعمیر و نوسازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی باوقار زعیمی شامگاه شنبه در نشست بررسی اجرای طرح شهید عجمیان و طرح شهید عرب که با حضور دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و روسای مناطق آموزش و پرورش هفت منطقه آموزشی هرمزگان، با اشاره به برنامه‌ریزی نوسازی مدارس هرمزگان در اجرای طرح شهید عرب افزود: هدف اصلی این طرح تجهیز سیستم سرمایشی مدارس مناطق محروم و کم‌برخوردار است که در قالب این طرح برنامه‌ریزی شده که تجهیزات ۱۰۰ کلاس درس با همکاری نوسازی مدارس و قرارگاه عدالت تربیتی استان تعمیر و نوسازی شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی نوسازی مدارس و قرارگاه عدالت تربیتی هرمزگان، مدارسی که مشکلات مربوط به وسایل سرمایشی خود را در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند؛ در اولویت تخصیص تجهیزات سرمایشی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین به اجرای طرح «شهید عجمیان» اشاره و اظهار کرد: در تابستان امسال نیز مانند سال گذشته طرح شهید عجمیان به‌منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس در تمامی مناطق استان و با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه‌های جهادی در استان هرمزگان انجام خواهد شد.

۱۰۰ کلاس درس هرمزگان به سیستم سرمایشی تجهیز می‌شود

باوقار زعیمی ادامه داد: این طرح با هدف ترویج و ارتقای روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده آنان در جهت بهسازی و شاداب سازی مدارس تمامی مناطق استان در دست اقدام است.

رییس شورای راهبری طرح شهید عجمیان در هرمزگان، در حضور روسای هفت منطقه آموزشی استان گفت: مدیران مناطق میناب، رودخانه (رودان)، جاسک، سندرک (میناب)، بشاگرد، لیردف (جاسک) و فین(بندرعباس) که از سوی قرارگاه عدالت تربیتی به عنوان مناطق هدف اعلام شده است، در راستای هرچه سریع‌تر اجرای بهسازی و شاداب سازی مدارس تحت پوشش خود اقدام کنند و نوسازی مدارس هرمزگان آمادگی برای تهیه ملزوماتی مانند رنگ، رویه میز و صندلی را دارد.

وی از مدیران مناطق آموزشی خواست که با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات مدارسی که در طرح شهید عجمیان ثبت‌نام کرده‌اند، باشند و افزود: در بحث اجرای و بهبود نتیجه کار می‌توان با استفاده از ظرفیت اعتباراتی که در اختیار اداره‌کل نوسازی مدارس استان قرار دارد و همچنین ظرفیت گروه‌های جهادی و خیران مدرسه‌ساز بسیاری از مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی دایر در استان را رفع و فضای شاداب برای دانش‌آموزان را رقم زد.

نظر شما