شناسهٔ خبر: 67082175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش

معلمان بدون رتبه از امروز در سامانه رتبه‌بندی ثبت نام کنند

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سامانه رتبه‌بندی برای معلمان بدون رتبه از امروز به مدت یک ماه باز شد.

صاحب‌خبر -

سامانه رتبه‌بندی برای معلمان بدون رتبه از فردا باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است. به استناد ماده ۵ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم را برای احراز رتبه آموزشیار معلم کسب کردند، از تاریخ نخستین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند
سامانه از امروز بیستم خرداد برای مشمولان بدون رتبه، باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم  شده است.
۱. همه اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال و به اطلاع همه ذی‌نفعان رسانده شود.
۲. افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir و با ورود به سامانه پس از مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط، مدارک لازم را بارگذاری کنند.
۳. مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل ا یکم خرداد  امسال و بعد از نخستین حکم استخدام باشد، معتبر است و ارزیابی می‌ شود و فرصت مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
۵. با توجه به اینکه همه مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌شود، در بارگذاری مدارک، فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است، به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.
۶. فعلا بارگذاری مدارک تنها برای کسانی که تا اول خرداد ۱۴۰۲ به قبل شناسایی شده اند، امکان پذیر است.
۷. قرار گرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از ۲۰ تیر امسال  و پس از پایان مهلت یک‌ماهه آغاز می‌شود.
۸. امور اداری مناطق و نواحی از ۲۰ تیر امسال باید ۵ مولفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) را بررسی کنند.
۹. به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی شود که مستندات مطابق قانون و مقررات بررسی شود و حسن انجام کار و اطلاع رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیات ممیزه استان است.

نظر شما