شناسهٔ خبر: 67081109 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس

باشگاه خبرنگاری دانش آموزی پلیس با کمک آموزش و پرورش راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بر اساس تفاهم با آموزش و پرورش، راه‌اندازی باشگاه خبرنگاری دانش آموزی یکی از الزاماتی است که ارتباط بین پلیس، جامعه، خانواده و آموزش و پرورش را سرعت داده و هدفمند می‌کند.

 سردار رفیعی کیا افزود: دانش آموزان با فعالیت در این باشگاه نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در جامعه فراگرفته و بهتر ایفای نقش می‌کنند. آینده از آن این دانش آموزان است و اینها نیز باید خود را باور کنند و پلیس با راه اندازی یک کارگاه میدانی این موضوع را دنبال می‌کند. در همه مقاطع تحصیلی این همکاری انجام خواهد شد، اما اکنون این ظرفیت وجود ندارد. 

مدیرکل آموزش و پروش استان مرکزی نیز گفت: آموزش و پرورش روزانه میزبان ۱۷ میلیون دانش آموز در سراسر کشور است، به نطر می‌رسد بهترین مسیر ارتباطی حاکمیت با مردم مدرسه و دانش آموزان است که می‌تواند مشکلات را دریافت و اقدامات را بیان کند. بستری که امروز ایجاد شده استفاده از ظرفیت ویژه دانش آموزان در سراسر کشور است. ابتدا تعدادی از دانش آموزان در مناطق و نواحی گزینش می‌شود تا خبرنگاری را انجام دهند و این قابل گسترش در همه مناطق و مدارس است.

مولوی در خصوص وظایف این دانش آموزان گفت: اینها مشکلات ویژه محله و منطقه و اقدامات پلیس در ماموریت‌ها را رسانه‌ای می‌کنند. استان مرکزی ششمین استان است که این مدرسه خبرنگاری را راه اندازی کرده است.

<div id="video-display-embed-code_11197194"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4254880/11197194?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما