شناسهٔ خبر: 67081100 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان الاقصی| بازداشت ده‌ها صهیونیست در تل‌آویو

شهید و زخمی شدن ۱۱ نفر در اثر بمباران خانه ای در شمال غزه، بازداشت ده‌ها صهیونیست خواهان توافق با حماس از سوی پلیس رژیم اسرائیل و بیانیه شدید اللحن الازهر مصر در محکومیت جنایت النصیرات از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز ۲۴۷ طوفان الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کشتار صدها غیرنظامی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه که طی دیروز شنبه رخ داد، امروز یکشنبه نیز واکنش‌های منطقه‌ای را در پی داشت و مهمترین و عالی ترین نهاد دینی مصر این جنایت را لکه ننگ دانست و آن را محکوم کرد و همزمان شهرهایی برخی کشورهای عربی شاهد تظاهرات در محکومیت این جنایت بود.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| مذاکرات تبادل‌اسرا در مرحله حساسی است

رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه همزمان با یورش به چند منطقه در کرانه باختری، شمال و جنوب نوار غزه را هدف حملات و بمباران‌های خود قرار داد و در شهر غزه (شمال) سه نفر شهید و هفت تن نیز زخمی شدند. با این حال شدید ترین حملات به مرکز نوار غزه متمرکز بوده و توپخانه ارتش اسرائیل بارها این منطقه را هدف قرار دادند.

مهمترین تحولات روز ۲۴۷ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

درگیری‌های شدید در رفح

رسانه های فلسطین گزارش دادند که در اطراف شهر رفح درگیری‌های گسترده‌ و شدید بین نیروهای مقاومت و ارتش صهیونیستی در حال وقوع است.

یورش صهیونیست ها به کرانه باختری

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز به مناطقی در الخلیل، رام الله و جنین یورش بردند. در برخی مناطق مانند طولکرم مبارزان فلسطینی با متجاوزین صهیونیست در گیر شده و بمب‌های کنار جاده‌ای در مسیر حرکت بولدوزرهای آن‌ها منفجر کنند.

تظاهرات ضدصهیونیستی در مغرب

صدها تن از شهروندان مغربی در اعتراض به کشتار ۲۱۰ شهید فلسطینی در اردوگاه النصیرات، در شهر الوجده دست به تظاهرات زدند.

سرکوب و بازداشت ده‌ها صهیونیست خواهان تبادل اسرا

پلیس رژیم اسرائیل اعلام کرد که به تظاهرات در شهر تل‌آویو پایان داده و ۳۳ نفر را بازداشت کرده است.

تجمع کنندگان صهیونیست، همزمان با اعلام آزادی چهار اسیر اسرائیل، خواستار انعقاد توافق با حمای برای بازگرداندن بقیه اسرا شدند.

۳ شهید از جمله یک دختربچه در بمباران خانه‌ای در شمال غزه

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که در اثر بمباران یک خانه ای در محله «الدرج» شهر غزه، واقع در شمال نوار غزه، سه نفر از جمله یک دختربچه به شهادت رسیده و هفت تن دیگر زخمی شده‌اند که در بین آن‌ها نیز کودک وجود دارد.

واکنش الازهر مصر به جنایت جدید صهیونیست‌ها در النصیرات غزه

الازهر مصر طی بیانیه‌ای بامداد امروز یکشنبه به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به افراد غیرنظامی گفت که این جنایت به لیست جنایت های طولانی صهیونیست‌ها اضافه شد.

آمریکا: حماس باید توافق را قبول کند!

وزارت خارجه آمریکا در ادامه حمایت های خود از رژیم اسرائیل مدعی شد که تنها طرفی که مانع تحقق آتش بس است، حماس بوده و این جنبش باید توافق تبادل اسرا را قبول کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما