شناسهٔ خبر: 67080420 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوسازی بافت فرسوده کیفیت زندگی مردم و ایمنی را افزایش می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بافت فرسوده از لحاظ برخورداری از سرانه‌ها وضعیت نسبتاً بهتری دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه یکی از اقداماتی که دولت در این دوره پیگیری کرد نهضت مسکن‌سازی بود، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید این موضوع را با جدیت بالایی دنبال می‌کرد؛ شهید آیت‌الله رئیسی جلسات مختلفی با وزیر راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها برگزار و موارد را با حساسیت بالا دنبال می‌کرد.

وی همچنین تصریح کرد: واحد‌هایی که در بافت فرسوده نوسازی و افتتاح می‌شود باعث افزایش کیفیت زندگی مردم و افزایش ایمنی بافت فرسوده خواهد شد.

پیرهادی با بیان اینکه بافت فرسوده از لحاظ برخورداری از سرانه‌ها وضعیت نسبتاً بهتری دارد و شرایط و زمینه در این بافت فراهم است، یادآور شد: با توجه به این شرایط، تسریع در توسعه مسکن محقق خواهد شد، توسعه اقتصادی و افزایش کیفیت زندگی و سلامت آنها را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر دولت بعدی هم سیاست‌های رئیس جمهور شهید را دنبال کند و سیاست‌های شهرداری نیز در کنار دولت باشد، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد؛ البته مدیریت شهری نوسازی بافت فرسوده را در اولویت خود قرار داده و سازمان نوسازی شهرداری تهران نیز تفاهمات خوبی را انجام داده که نتایج آن در روند فعالیت‌های این سازمان مشخص است.

نظر شما