شناسهٔ خبر: 67080004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهردار فرون آباد:

توسعه فضاي سبز با کاشت درخت از اقدامات اصلي حوزه فضاي سبز است

صاحب‌خبر -
توسعه فضاي سبز با کاشت درخت از اقدامات اصلي حوزه فضاي سبز است

خبرگزاری آریا- شهردار فرون آباد گفت: توسعه فضای سبز با اجرای عملیات کاشت درخت از اقدامات اصلی و ویژه حوزه فضای سبز شهرداری بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاری آریا،محمد عسگری فرد کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری را در کاهش آلودگی هوا مؤثر دانست و بیان داشت: توسعه فضای سبز در زیباسازی منظر شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به این که عملیات چاله زنی و بسترسازی جهت کاشت نهال از چندی پیش توسط پرسنل حوزه فضای سبز شهرداری آغاز شده است، افزود: به منظور زیباسازی معابر و توسعه فضاهای سبز شهری کاشت درخت و نهال از گونه های مختلف گیاهی در معابر آغاز شده است و این امر در روحیه و نشاط و شادابی شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند و موجب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.
شهردار فرون آباد اضافه کرد: کاشت درخت موجب افزایش زیبایی بصری منظر، کاهش آلودگی های محیطی، افزایش رطوبت، تثبیت خاک، بهبود کیفیت زیست محیطی و از همه مهمتر کمک به تلطیف فضا می شود و در حال حاضر به‌منظور نگهداشت فضای سبز و حفظ شادابی و نشاط شهر، کندوکوب، پابیل، مبارزه با علف های هرز، قیم زنی و آبیاری گل‌ها و گیاهان بطور منظم در نقاط مختلف شهر توسط نیروهای پرتلاش حوزه فضای سبز شهرداری در حال انجام است.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی

نظر شما