شناسهٔ خبر: 67079941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اعلام این خبر گفت: سینما کانون همدان، تنها سینمای کودک و نوجوان است که با بازسازی و راه‌اندازی آن می‌توان فیلم‌های تخصصی این حوزه را در آن نمایش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل کانون و کارشناسان این اداره کل در دفتر مدیر کل با نام و یاد شهدای خدمت و قرائت زیارت عاشورا به نیابت از شهدا تشکیل شد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ضمن تسلیت ایام شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفت: رفتار و منش رئیس جمهور باید الگو برای همه ما باشد و خالصانه برای خدا و خلق خدا قدم برداریم.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما کودکان و نوجوانان با همه حساسیت‌ها هستند، افزود: با توجه به رویکرد کانون در سال جاری باید تابستان امسال متفاوت با سال‌های گذشته باشد زیرا قرار است از ظرفیت مربی یارها، حلقه‌های مردمی و والدین در برگزاری کارگاه‌ها بهره ببریم که کارشناسان فرهنگی این موضوع را مد نظر داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همکاری و همدلی در بین همکاران برای پیشبرد کارها تأکید کرد و گفت: وقتی اتحاد و همبستگی در انجام کارها وجود داشته باشد قطعا سریع‌تر به اهداف می‌رسیم و این چیزی است که در این چند ماه در کانون همدان اتفاق افتاده است.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی به تجهیز، بازسازی و تعمیر مراکز فرهنگی- هنری کانون در سراسر استان اشاره و تصریح کرد: در دولت آقای رئیسی و با توجه به اعتبارات سفر ایشان بسیاری از مراکز ما تعمیر شده و همچنان در حال بازسازی هستند و در این مدت سالن نمایش بسیاری از آنها راه افتاده و کودکان و نوجوانان می‌توانند براحتی فیلم و انیمیشن ببینند.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه کارشناسانی که به تازگی منصوب شده‌اند جزو با سابقه‌ترین مربیان کانون هستند، ادامه داد: تمامی این مربیان چندین سال سابقه فعالیت در مراکز را دارند و از یکانون بوده که با کلی طرح و ایده مشغول به فعالیت شده‌اند و یقینا  با حضور آنها در کانون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که در همین روزهای اخیر بحث شاداب سازی مراکز و اداره کاملا مشهود است.

بازسازی سینما کانون همدان کلید خورد

وی در ادامه به پیگیری‌های معاونت مالی اداره برای بازسازی سینما کانون همدان اشاره و اظهار کرد: سینما کانون تنها سینمای تخصصی کودک و نوجوان در استان همدان است که یک ظرفیت عالی برای نمایش فیلم و انیمیشن مخصوص آنها است و والدین با خیال آسوده می‌توانند همراه فرزندان خود از آن استفاده کنند.

مدیر کل کانون افزود: این سینما به علت برخی نواقص حالت نیمه تعطیل داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته به دنبال رفع نواقص و بازسازی بودیم که با لطف و عنایت خداوند توانستیم اولین قدم را برداریم و در حال حاضر بازسازی سینما شروع شده است که در صورت تخصیص بودجه قرار است به بهترین سینمای کودک و نوجوان تبدیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شعار تابستان امسال "تابستانتو بساز" است که باید این شعار و مفهوم آن برای همه مربی مسئولان مراکز و مربیان هنری تبیین شود که در پایان تابستان کودکان و نوجوانان نتیجه خوبی بگیرند و خانواده‌ها راضی باشند و قرار است در پایان کلاس‌ها نمایشگاهی از آثار اعضا و مربیان در استان برگزار شود.

نظر شما