شناسهٔ خبر: 67079646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اتفاقات دو ماه آینده در مجلس بسیار کلیدی و مهم است

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب گفت: نمایندگان نباید وارد جنجال‌ها و بحث‌های بی فایده رسانه‌ای شوند و تمرکزشان بر رفع مشکلات اساسی مردم باشد.

صاحب‌خبر -
پرهیز از جنجال‌های رسانه‌ای توسط نمایندگان مجلس مطالبه امام خامنه‌ای/ تقارن زمانی شکل گیری مجلس و دولت مثبت است«سید احسان قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ وحدت در مجلس دوازدهم اظهار داشت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مجلس دوازدهم در همین راستا بود این پیام حکیمانه هم امیدبخش بود و هم نکات و تذکرات ویژه‌ای در آن برای نمایندگان وجود داشت.
 
قاضی زاده هاشمی گفت: اینکه نمایندگان وارد جنجال‌ها و بحث‌های بی‌فایده رسانه‌ای نشوند و تمرکزشان بر رفع مشکلات اساسی مردم باشد مهم‌ترین چیزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجلس دوازدهم انتظار دارند.
 
نماینده مجلس گفت: اعضای کمیسیون‌های مجلس در مرحله بعدی باید تشکیل شود که این موضوع دوازدهمین دوره مجلس را بر ریل خدمت رسانی و پاسخ دادن به مطالبات مردم قرار می‌دهد.
 
وی افزود: ما فاصله کمی تا برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری داریم که بلافاصله بعد از آن کابینه دولت جدید باید تشکیل شود، بر این اساس فرایند‌ها و اتفاقات دو ماه آینده در مجلس بسیار کلیدی و مهم است.
 
قاضی زاده هاشمی در خصوص هم زمانی شکل گیری مجلس و دولت تصریح کرد: این اتفاق بسیار خوب است، بنده سه دوره سابقه حضور در مجلس دارم و یکی از مشکلات کشور را در این می‌دیدم که همیشه اوج کار مجلس همراه با افول عمر دولت‌ها بود و این تناقض باعث می‌شد کار‌ها به خوبی پیش نرود.
 
وی افزود: زمانی که دولت‌های جدید شکل می‌گرفتند مقارن با پایان عمر مجالس بود، در چنین شرایطی یکی از قوا یعنی قوه مقننه با مجریه انگیزه کار جدی خود را از دست می‌داد و برای رفع مشکلات مردم به کندی پیش می‌رفتیم، اما در شرایط فعلی که همزمانی بین مجلس و دولت شکل گرفته است به خوبی می‌توانیم برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما