شناسهٔ خبر: 67078354 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

وزش تندباد در تبریز موجب شکستگی درختان شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از شکستن تعدادی از درختان در اثر وزش تندباد در نقاط مختلف شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -
وزش تندباد در تبریز موجب شکستگی درختان شد
کد خبر: 662806
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۲۳:۰۰:۰۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از شکستن تعدادی از درختان در اثر وزش تندباد در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تبریز، هادی بدری شنبه شب در این خصوص اظهار کرد: وزش تند باد شدید در بعد از ظهر امروز باعث شکسته شدن چند اصله درخت در نقاط مختلف شهر شد که نیروهای خدمات شهری در اسرع وقت نسبت به جمع آوری درختان شکسته و پاکسازی محل اقدام کردند.

وی افزود: چند اصله درخت در کمربندی میانی، مسیر ائل گلی و پرواز، گلباد، پاستور و ارتش بر اثر وزیدن باد شدید شکسته شده بودند که همکاران تلاشگر مناطق مربوطه اقدام به جمع آوری و پاکسازی محل کردند.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری در حال حاضر در سطح شهر حضور دارند و تاکنون گزارشی از ایجاد خسارت به تاسیسات شهری و یا اتومبیل‌ها گزارش نشده است.

بدری با اشاره به آمادگی قبلی نیروهای خدمات شهری با توجه به هشدارهای هواشناسی، تاکید کرد: از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود در مواقع وزیدن تند باد ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی، از پارک خودرو در زیر درختان، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند.

سقوط درخت در گلشهر صدماتی نداشت

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز نیز گفت: عصر امروز به دنبال وزش تندباد نسبتا شدید، اصله درختی در منطقه گلشهر سقوط کرد ولی خساراتی به دنبال نداشت.

سعید صالح نیا گفت: از زمان شروع وزش تند باد، این سازمان در حال آمادگی امدادی و ارایه خدمات ایمنی به شهروندان است.

وی افزود: سقوط درخت در منطقه گلشهر تبریز خسارات مالی به خودروهای عبوری و صدمات جانی برای شهروندان به همراه نداشت.

وی از شهروندان درخواست کرد: جهت رعایت ایمنی از کنار درختان کهنسال و آسیب دیده عبور نکرده و در صورت مشاهده هر گونه حادثه احتمالی از وزش تند باد، سازمان آتش نشانی را اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما