شناسهٔ خبر: 67078090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی برای تعیین سرنوشت ملت و این نظام مقدس است

فرماندار اشنویه گفت:انتخابات یک مسأله ملی و حیاتی برای تعیین سرنوشت ملت و این نظام مقدس است که باید همه به سهم خود در آن مشارکت داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جمع مردم روستا‌های ذمه وآلکاباد افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات سبب توسعه همه جانبه کشور و ناکامی دشمنان می‌شودو همه دست اندرکاران انتخابات وظیفه زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را برعهده دارند.
 
وی انتخابات ریاست جمهوری را مهم برشمرد و بر ضرورت مشارکت مردم تاکید کرد و افزود: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب همه ما موظف هستیم خود را برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل بر اساس "مشارکت قوی و پرشور، رقابت، سلامت و امنیت کامل" آماده کنیم.
 
وی حفظ سلامت انتخابات و اعتماد مردم را از دیگر اولویت‌های مهم مدیران برشمرد و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز تحول است و همه باید برای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.
 
ترابی در بخش دیگری از سخنان خود خدمات ارزشمند دولت مردمی شهید آیت الله رییسی را در حوزه‌های مختلف در شهرستان برشمرد.
 
حسین زاده نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت حضور آگاهانه همگان در انتخابات ۸ تیر ماه، خدمت به مردم و پیگیری مطالبات مردم را از اولویت‌های اساسی عنوان و بر تعامل و همدلی بیشتر مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد.
 
شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در این آیین با برشمردن اقدامات شرکت گاز استان در توسعه گازرسانی به روستا‌ها گفت در دولت سیزدهم ۲۴ روستا با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده اند.

نظر شما