شناسهٔ خبر: 67076607 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه حماس درباره جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: نیرو‌های مقاومت همچنان تعداد زیادی از اسری صهیونیست ا را در اختیار دارند و می‌توانند تعداد بیشتری را اسیر کنند.

صاحب‌خبر -

بیانیه حماس درباره جنایت امروز در اردوگاه النصیرات غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی سند بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره کشتار وحشیانه امروز در بخش مرکزی باریکه غزه را منتشر کرد. 

حماس در این بیانیه آورده است: ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی وحشیانه که مؤید ماهیت این رژیم فاشیست و جنایتکار و شوریده بر ارزش‌های تمدن و انسانیت است امروز به جنایتی هولناک در حق شهروندان بی گناه دست زد که تمرکز آن بر اردوگاه النصیرات برای آوارگان بود و به سایر مناطق استان مرکزی باریکه غزه کشیده شد و بر اثر آن صد‌ها تن شهید و مجروح شدند و مناطق مسکونی در یک تنش زایی وحشیانه در چارچوب جنسل کشی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در غزه تخریب شدند.
این که ارتش اشغالگر نازی اعلام کرد تعدادی از اسرای خود در غزه را بعد از گذشت بیش از هشت ماه از حمله‌ای که در آن از همه امکانات نظامی، امنیتی و انواع فناوری‌ها استفاده کرد و هرگونه جنایت از جمله کشتار، نسل کشی، محاصره و گرسنه نگه داشتن مردم را مرتکب شد چیزی را درباره شکست راهبردی این رژیم در باریکه غزه تغییر نمی‌دهد، زیرا نیرو‌های قهرمان مقاومت همچنان تعداد زیادی از این اسرا را در اختیار دارند و می‌توانند تعداد بیشتری را اسیر کنند چنان که در عملیات اخیر خود در اردوگاه جبالیا که اواخر ماه گذشته انجام شد این کار را کردند.
مقاومت قهرمان ما و ملت مقاوم فلسطین با کمک همدیگر زیباترین صحنه‌های رشادت را در معرکه رویارویی با تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها رقم زدند و با آن که صهیونیست‌ها مورد حمایت نیرو‌های شرور و متجاوز قراردارند ملت مقاوم و نیرو‌های مقاومت به ادامه راه خود تا زمان نابودی اشغالگران و نقش برآب کردن نقشه‌های آنان اصرار ورزیدند. در همین چارچوب به رزمندگان عزیز و قهرمان خود تبریک می‌گوییم که امروز مقابل نیرو‌های متجاوز اشغالگر ایستادند و در اوج شجاعت به مدت چند ساعت در اردوگاه النصیرات و استان مرکزی با آنها درگیر شدند و در برابر نظامیان و افسران تروریست آنها که قاتلان زنان و کودکان هستند مقاومت کردند.
تاکید می‌کنیم اخباری که رسانه‌های آمریکایی و عبری درباره مشارکت آمریکا در عملیات جنایتکارانه امروز فاش کردند دوباره نقش دولت آمریکا در همراهی و مشارکت کامل در جنایات جنگی در حال وقوع در غزه و دروغگویی این دولت درباره مواضع اعلام شده اش پیرامون وضعیت انسانی و تلاش برای نجات جان غیرنظامیان را ثابت می‌کند.
از ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم فشار‌ها را افزایش دهند و جنبش خود برای محکوم کردن تجاوزگری و نسل کشی در غزه را با اتخاذ موضع واقعی در قبال این جنایات مستمر تشدید کنند که جبین بشریت از شرم آن به عرق می‌نشیند و آشکارا مقابل چشم جهانیان رخ می‌دهد. از آنها می‌خواهیم برای توقف این جنایات تلاش کنند و عاملان آن را برای پاسخگویی به پیشگاه عدالت ببرند.

نظر شما