شناسهٔ خبر: 67075622 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش گردشگری آگاهانه در کرمانشاه آغاز شد

با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان گردشگری، همایش دو روزه گردشگری آگاهانه در شهر کرمانشاه با محوریت آموزش در حوزه گردشگران خارجی کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

همایش گردشگری آگاهانه در کرمانشاه آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در افتتاحیه همایش دو روزه گردشگری آگاهانه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با رویکرد آموزشی و توجیهی در حوزه برخورد فعالین گردشگری با گردشگران خارجی در حال برگزاری است.
 
داریوش فرمانی، افزود: این همایش دو روزه و با حضور همه فعالین بخش خصوصی و دولتی گردشگری استان آغاز شد.
 
او افزود: روز نخست این همایش که در روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در حال برگزاری است، با حضور فعالان گردشگری استان در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.
 
فرمانی گفت: در روز دوم این همایش مدیران مراکز اقامتی استان حضور خواهند داشت.
 
او افزود: در کنار بحث توسعه زیرساخت‌های گردشگری، مسأله آموزش فعالین این حوزه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به شکل جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تصریح کرد: در این همایش تمامی مدیران دفاتر و تاسیسات گردشگری استان و فعالین این حوزه با مباحث امنیتی و خدمات‌دهی به گردشگران خارجی آموزش می‌بینند.
 
او گفت: این مسأله قطعا به رشد و توسعه گردشگری استان کمک می‌کند، زیرا با ارائه خدمات بهتر ضمن افزایش میزان رضایتمندی گردشگران، شرایط کسب و کار فعالین این حوزه را بهبود می‌بخشد.
 
همایش گردشگری آگاهانه و نشست آموزشی و توجیهی حوزه گردشگران خارجی ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه در کرمانشاه در حال برگزاری است.
 
روز نخست این همایش با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالین گردشگری استان برگزار شد.

نظر شما