شناسهٔ خبر: 67075279 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

جنایت هولناک در اردوگاه النصیرات/ ۸۰ شهید در مرکز نوار غزه

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که تجاوز امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه ۴۷ شهید برجای گذاشته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری فلسطین امروز شنبه گزارش دادند که در جنایت امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگر در مرکز غزه 47 نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه دست کم 30 نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

منابع خبری فلسطین همچنین گزارش دادند که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات و پیرامون آن در مرکز غزه 80 نفر به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر مجروح شده است.

دفاع مدنی فلسطین اعلام کرد که پیکر زیادی از شهدای امروز جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در زیر آوار و در خیابان‌ها روی زمین افتاده‌اند و دسترسی امدادگران به آن‌ها دشوار است.

این در حالی است که وزارت بهداشت غزه امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 36 هزار و 801 نفر و تعداد مجروحان هم به 83 هزار و 680 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 70 نفر شهید و 150 نفر دیگر هم مجروح شدند.

 

نظر شما