شناسهٔ خبر: 67074440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

رئیس جمهور منتخب راه مقدس شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور انتخابی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را با گام‌های مؤثر و قوی ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در جمع مدیران استان بوشهر با بیان اینکه ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی پس از شهادت ایشان آشکار شد اظهار داشت: هیچ چیز از منظر خداوند متعال غافل نمی‌ماند و آیت‌الله رئیسی که با اخلاص، صداقت، فداکاری و رفتار انقلابی برای مردم و نظام اسلامی کار می‌کرد در دل مردم قرار گرفت و محبوب همه آحاد جامعه شد.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور بیش از ۱۲ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای سانحه بالگرد در ۵ شهر کشور بیان کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت بار دیگر انسجام و اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت و این مشارکت گسترده حاصل رشادت‌ها و جهادی عمل کردن رئیس جمهور شهید بود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر می‌شود تصریح کرد: در ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، تاکنون انواع ترفند، دسیسه، توطئه و فتنه توسط دشمنان، علیه نظام اسلامی ایران طراحی شد ولی با حمایت خداوند متعال، دشمنان روز به روز ضعیف‌تر شدند و قدرت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی افزایش یافت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: پیش‌بینی انتخابات باشکوه با حضور گسترده مردم در ۸ تیر ماه در نقاط مختلف کشور شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور چهاردهم ایران اسلامی تصریح کرد: بدون شک ۸ تیرماه با حضور گسترده مردم رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که تداوم بخش راه و مسیر رئیس جمهور شهید است.

استاندار بوشهر انقلابی، مردمی، پرکار، فعال، جهادی، تابع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: رئیس جمهور انتخابی در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را با گام‌های مؤثر و قوی ادامه می‌دهد.

نظر شما