شناسهٔ خبر: 67073822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مدیر اخراجی، چرا از رییس فدراسیون حکم گرفت؟

محمودزاده مسوول سابق برگزاری مسابقات لیگ‌یک و رییس کمیته نقل‌و انتقالات سازمان لیگ، دو سال قبل به خاطر احراز برخی تخلفات از سمت خود در سازمان لیگ اخراج شد.او بعد از مدتی دوری با تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال، اما به عنوان مشاور مهدی تاج مسوول پیگیری‌های حقوقی ویژه فدراسیون فوتبال و در اتفاقی عجیب دوباره در سازمان لیگ مستقر شد

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان:با اعلام رسمی خبرگزاری تسنیم، فریبرز محمودزاده به خاطر پرونده باشگاه مس رفسنجان، بازداشت شده است.

 محمودزاده مسوول سابق برگزاری مسابقات لیگ‌یک و رییس کمیته نقل‌و انتقالات سازمان لیگ، دو سال قبل به خاطر احراز برخی تخلفات از سمت خود در سازمان لیگ اخراج شد.

او بعد از مدتی دوری با تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال، اما به عنوان مشاور مهدی تاج مسوول پیگیری‌های حقوقی ویژه فدراسیون فوتبال و در اتفاقی عجیب دوباره در سازمان لیگ مستقر شد. آقایان حتی نظارت مسابقات مهم لیگ برتر و جام‌حذفی را به او دادند تا دوباره به قدرت برگردد.

حالا، اما با اعلام خبرگزاری تسنیم محمودزاده به خاطر پرونده فساد فوتبال در باشگاه مس رفسنجان، امروز بازداشت شد. 

حالا باید توضیح داده شود پشت پرده بازگشت او با آن حجم از ابهامات به فوتبال آن هم بعد از اخراج از سازمان لیگ چه بوده است؟

به هر حال همه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در جریان پرونده اخراج محمودزاده بودند، اما چه اتفاقی افتاد که او با چنین حکمی به ساختار اجرایی مدیریتی فوتبال کشور برگشت؟ آن هم با چنین عنوانی؟!

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما