شناسهٔ خبر: 67073758 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در دانشگاه صداوسیما صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست تخصصی «بازنمایی رسانه‎ای نقش زنان در سینما»

جشنواره فیلم «کوثر» نشست تخصصی «بازنمایی رسانه‎ای نقش زنان در سینما» به میزبانی دانشگاه صدا و سیما برگزار می‎‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نشست تخصصی «بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما» از مجموعه نشست‌های تخصصی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» با سخنرانی قدسیه پایینی، زهره حسنی، غلامرضا منتظمی و جان جیمز یوبل، یکشنبه ۲۰ خرداد ماه به میزبانی دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود.

در ادامه نشست‌های تخصصی و هم اندیشی‌های این رویداد هنری فرهنگی، سومین نشست تخصصی جشنواره با عنوان: «بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما» از ساعت ۱۳ تا ۱۶ روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در سالن شهید ابو مهدی المهندس دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش در نشست مذکور، قدسیه پائینی "پژوهشگر و کارشناس سینما مقاله‌ای را با موضوع: "زنان در سینمای دفاع مقدس" ارائه خواهد کرد. پس از آن "زهره حسنی "کارشناس ارشد مطالعات زنان، پژوهشگر و کارشناس سینما نیز مقاله‌ای پژوهشی را با موضوع: "زن در سینمای مقاومت "ارائه می‌کند. سپس "غلامرضا  منتظمی " مدیر بخش بین الملل جشنواره با نمایش چند فیلم بین المللی با موضوع مقاومت به ایراد سخن می‌پردازد و در خاتمه نیز "جان جیمز یوبل" فعال سیاسی ضد صهیونیسم و محقق آمریکایی نیز در خصوص "ریشه بحران‌های اخلاقی خانواده در جهان" دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کند.

حضور برای دانشجویان و اساتید محترم دانشگاه صدا و سیما در این نشست آزاد بوده و علاقمندان برای هماهنگی حضور در نشست مذکور میتوانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۰۰۱۴۹۱۱ تماس حاصل کنند.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، از سوی «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری «ناصر باکیده» در تهران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما