شناسهٔ خبر: 67073687 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

همستر چقدر برای مردم درآمد خواهد داشت؟

در بازی نات‌کوین اکثریت کاربران در آخر موج به بازی پیوستند و درآمد خوبی کسب نکردند؛ درحالی‌که در بازی همستر به‌دلیل تجربه موفق نات‌کوین، از همان ابتدا هجوم کاربران را شاهد بودیم و بخش عمده بازیگران در یک سطح قرار دارند و این یعنی کل پاداش احتمالی بازی بین تعداد بیشتری تقسیم می‌شود.

صاحب‌خبر -
همستر چقدر برای مردم درآمد خواهد داشت؟
کد خبر: 662688
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۱۶:۳۰:۰۰

ضربه بزن، درآمد کسب کن؛ این شعار بازی‌هایی است که این روزها بازارشان روی شبکه اجتماعی تلگرام داغ شده و با تجربه موفق نات‌کوین(یک بازی کریپتویی دیگر که به اتمام رسید)، حالا به تب اجتماعی در همستر کامبت دامن زده است. اما آیا همستربازها به آرزوهایشان می‌رسند؟

به‌گزارش همشهری، چند‌ماه پیش که روبات تلگرام نات‌کوین (یک بازی کریپتویی دیگر که به اتمام رسید)  با شعار «ضربه بزن، درآمد کسب کن» در فضای مجازی معرفی شد، بسیاری از کاربران آن را جدی نگرفتند؛ به‌خصوص که شعار اصلی این بازی در ابتدا «هیچ‌چیز» و «احتمالا هیچ‌چیز» بود. در ادامه اما، سکه‌هایی که کاربران این بازی به‌دست آورده بودند به‌عنوان یک میم‌کوین در بازار ارزهای مجازی فهرست شد و صرافی‌های بزرگ بستر معاملات آن را فراهم کردند و کاربران موفق شدند سکه‌هایشان را که با ضریب یک‌هزارم به نات‌کوین تبدیل شده بود، به شیوه‌های مختلف به رمزارزهای دیگر و پول نقد تبدیل کنند و این تلنگری بود به همه کاربران که قبلا این بازی را جدی نگرفته بودند؛ تلنگری که قدرت آن به سونامی هجوم کاربران به بازی همسترکامبت و سایر بازی‌های مشابه انجامید.

دلیل ظهور بازی‌های تلگرامی

در دنیای اینترنت، اهمیت اصلی برند به تعداد کاربران وابسته است. این موضوع، اصل و اساس پیدایش اپ‌ها و بازی‌هایی است که در ازای پاداش‌های گوناگون، سعی در جذب انبوه کاربر دارند. در فضای عادی، فلان بانک برای اینکه اپلیکیشن بانکداری مجازی خود را معرفی کند، در یک دوره، در ازای ثبت‌نام مشتری، حساب او را رایگان شارژ می‌کند و در بازی‌های تلگرام، با استفاده از ظرفیت بازار رمزارزها، کاربر را با وعده پاداش رمزارزی جذب می‌کنند.

چرا مردم همسترباز شدند؟

 بازی همستر در ایران با اتکا به ماجرای نات‌کوین بسیاری را به کسب درآمد آسان و قابل‌توجه امیدوار کرد؛ حس عقب افتادن از دیگران، باعث می‌شود اغلب افراد تابع رفتار موجی شوند و مانند هجوم 4سال پیش به بورس، به یک بازی تلگرامی بپیوندند.مجموعه این شرایط سبب شد ضریب پیوستن ایرانی‌ها به بازار رمزارز بالاتر از میانگین جهانی باشد و فقط در چند‌ماه، یک‌میلیون کاربر جدید به یک صرافی ایرانی رمزارز اضافه‌شده‌است.

برآورد درآمد همستر چقدر است؟

در بازی نات‌کوین اکثریت کاربران در آخر موج به بازی پیوستند و درآمد خوبی کسب نکردند؛ درحالی‌که در بازی همستر به‌دلیل تجربه موفق نات‌کوین، از همان ابتدا هجوم کاربران را شاهد بودیم و بخش عمده بازیگران در یک سطح قرار دارند و این یعنی کل پاداش احتمالی بازی بین تعداد بیشتری تقسیم می‌شود که معنای آن پایین بودن پاداش خواهد بود. به قول قدیمی‌ها، پول از شلوغی بدش می‌آید و هر کاری که همه انجام دهند، سود زیادی نخواهد داشت البته اگر واقعا در انتهای این بازی، به اصطلاح لیست شود و بتوان از آن پول استخراج کرد.

نظر شما