شناسهٔ خبر: 67073491 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

آیین پاسداشت هنرخدمت با حضور جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار شد.

اصحـاب فرهنگ، هنــر، رسانه، قـرآن و عتـرت استان همدان گردهم آمدند تا به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهید جمهور و شـهدای خدمـت ادای احترام کنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آیین پاسداشت هنرخدمت، به میزبانی اصحـاب فرهنگ، هنــر، رسانه، قـرآن و عتـرت استان در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان برگزار شد.

این مراسم با حضور سید محمد هاشمی؛ جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارشاد استعدادی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل دفتر امور مجلس، مهدی باب الحوائجی؛ فرماندار شهر ری، حمیدرضا حاجی بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی؛ مسعود ویژه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان‌؛ حسن رضانیا معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان،مهدی اخوان مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری همدان، مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان و دیگر مدعوین همراه بود.

اصحاب فرهنگ، هنــر، رسانه، قـرآن و عترت استان همدان گردهم آمده بودند تا به روح ملکوتی بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی، شهیــــد جمـهــور و شـهـدای خـدمـــت و بزرگ ادای احترام کنند و گرامی بدارند یاد و خاطره مردان میدانی را که عاشقانه در پی اعتلای وطـن جـان دادند و حـمـاسه آفریدند. 

این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری مجموعه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی همدان تدارک دیده شده بود، با پخش کلیپ هایی از شهید جمهور سید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، و شعر خوانی چند تن از شاعران نامی همدان برگزار شد.

در ادامه این مراسم دکتر سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس اول مجبس شورای اسلامی و مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم، نماز مغرب و عشا با حضور اهالی فرهنگ،هنر و رسانه برگزار شد و به جهت تقارن برنامه با شب شهادت امام جواد علیه السلام، شام مهمان سفره اهل بیت علیهم السلام بودند.

 

 

هنرخدمت

هنرخدمت

هنرخدمت


هنرخدمت

هنرخدمت
هنرخدمت
هنرخدمت
هنرخدمت
هنرخدمت
هنرخدمت



نظر شما