شناسهٔ خبر: 67073090 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع):

دولت رئیس جمهور فقید جهادی بود

روح‌اله قیطاسی

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: دولت سیزدهم دولت جهادی و پرکار بود که مشمول وعده الهی در خصوص امداد الهی به جهادگران بود، ایشان با قدرت در مسیری گام نهادند و خداوند نیز به ایشان توفیق شهادت داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، زهرا ابوالحسنی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) امروز در گردهمایی اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در یادبود شهدای پرواز اردیبهشت که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار کرد: قالب روایت‌های صورت گرفته از آیت الله رئیسی عمدتا بر گرفته از خصوصیتی فردی بوده است و یک خلاء جدی در این خصوص داریم که آن نشان دادن کفایت از عملکرد سه ساله دارد رهبری نیز در زمان حادثه به مهجوریت اعلام کارآمدی ایشان اذعان کرد.

وی با بیان اینکه تدوین سند تحولی در قوه قضائیه و دولت نشان از تحول و مدل حکمرانی دارد، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در آستان قدس معاونت محرومیت زدایی و علمی ایجاد کرد و در قوه قضائیه نیز همین موضوع را پیگیری می‌کند، ابتکار و نوآوری تحول در روحیه مدیریتی قابل مشاهده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) عنوان کرد: شروع به کار دولت سیزدهم مصادف بود با ۷۰۰ فوتی ناشی از بیماری کرونا. بسیاری عنوان می کردند تا زمانی که ایران توافق برجام را انجام ندهد، امکان دریافت واکسن وجود ندارد.

وی افزود: میانگین رشد اقتصادی از همه دولت‌ها بیشتر بوده است و این موضوع کارآمدی را نشان می داد، کمترین نرخ بیکاری در این دوره بوده است که به دلیل افزایش تعداد فعالان اقتصادی رقم خورد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم دولت جهادی و پرکار بود که مشمول وعده الهی در خصوص امداد الهی به جهادگران بود، ایشان با قدرت در مسیری گام نهادند و خداوند نیز به ایشان توفیق شهادت داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما