شناسهٔ خبر: 67072944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترس دشمن از تکرار الگوی شهید جمهور در انتخابات ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دشمن در انتخابات آینده ایران از تکرار شهید آیت‌الله رئیسی به‌عنوان الگوی رئیس‌جمهور در کشور ایران ترس دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست اعضای شوراهای اسلامی استان اصفهان با محوریت جهاد تبیین ـ مشارکت عمومی در انتخابات اظهار داشت: مردم تشییع بسیار باشکوهی برای شهدای خدمت و شهید جمهور انجام دادند اما نباید بین حضور برای تشییع شهدای خدمت و حضور پای صندوق‌های رأی تناقض باشد، بلکه باید حضور مردم به نظام جمهوری اسلامی شکوه ببخشد.

وی با بیان اینکه مردم بسترساز حاکمیت هستند و باید این حاکمیت و حکمرانی را به دست اهل آن بسپارند، تصریح کرد: ما در انتخابات ریاست‌جمهوری پیشِ‌رو ابتدا وظیفه برگزاری یک انتخابات باشکوه و سپس ترغیب مردم پای صندوق‌های رأی را به‌عهده داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در این راه از هر ظرفیت و آبرو باید استفاده و از مردم دعوت شود که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ خون شهدای خدمت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی تصریح کرد: مردم باید نسبت به رئیس جمهور آینده با یک انتخاب آگاهانه فردی را بر این مسند برگزینند که خلق‌وخویی شبیه شهید جمهور و پایبند به رهبری، پاسدار خون شهدا و مدافع مردم محروم باشد و دلبسته دنیا نباشد.

جان‌نثاری به نقش افراد متنفذ و استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها و مساجد اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این مطلوب باید شبانه‌روز تا زمان انتخابات تلاش کرد تا استمرار نظام انقلاب اسلامی با انتخابات باشکوه تضمین گردد.

وی خاطرنشان کرد: البته مسئله اصلی بر سر شخصیت شهید آیت الله رئیسی نیست، بلکه مسئله بر سر ادامه راه ایشان به‌عنوان یک الگوست که گذشته را به فراموشی سپرده و کار را برای آیندگان این جایگاه سخت کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در حکومت اسلامی باید ابتدا انقلاب اسلامی و سپس نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی شکل بگیرد و آنچه در دولت سیزدهم اتفاق افتاد نظام جمهوری اسلامی بود.

وی بیان کرد: دولت شهید آیت الله رئیسی یک الگوی رئیس جمهور ارائه داد و اگر 33 ماه خدمت ایشان را از ابتدای انتخابات تا ریاست‌جمهوری مرور کنیم متوجه می‌شویم که بسیاری از فضایل اخلاقی را در مناظره‌ها رعایت و در دوران خدمت نیز به مردم صادقانه خدمت کرد.

جان‌نثاری اضافه کرد: شهید رئیسی یک مخروبه را تحویل گرفت اما حاضر نشد هیچ وقت اشکالات دولت‌های گذشته را بیان کند تا مبادا دشمنان بر ما شاد شوند. در ولایتمداری ایشان کوچکترین شائبه‌ای وجود نداشت و ایشان هرگز مقابل رهبری قرار نگرفت و هرآنچه رهبری صلاح می‌دانست انجام می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که دوشادوش مردم همه جا خاضع باشد اما مقابل استکبار محکم بایستد، چنین فردی الگوی حکمرانی اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اضافه کرد: مگر می‌توان با تفکر غربگرایی نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد و ما باید دولت و جامعه اسلامی را به دست یک رئیس جمهور ولایتمدار بسپاریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان ارائه شده است و اگر در آمریکا علیه صهیونیست شعاری داده می‌شود به‌پشتوانه جمهوری اسلامی و الگوی اسلامی است.

جان‌نثاری حضور 65 هیئت خارجی در مراسم شهادت رئیس جمهور را نشانه روابط دیپلماسی عزتمدارانه ایران عنوان کرد و گفت: روابط ایشان در امور بین‌الملل طرح‌ها و گره‌های چندین‌ساله را باز کرد.

وی اظهار داشت: در طول تاریخ پس از حکومت حضرت علی(ع) هیچ حکومت خدایی به‌عنوان الگو نداشتیم تا زمانی که پس از سالها جمهوری اسلامی ایران به‌رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و سپس دولت شهید رجایی بر سر کار آمد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: دولت شهید رجایی یک الگوی دولت اسلامی و مردمی بود و این راه مجدداً در زمان دولت سیزدهم تکرار شد و ما اکنون وظیفه داریم در این عرصه انتخابات و در این راه به‌هراندازه که نفوذ و مسئولیت داریم، قدم برداریم.

وی یادآور شد: در جمهوری اسلامی ما تلاش کردیم آن را به دولت اسلامی تبدیل کنیم و آنچه دشمنان را می‌ترساند؛ ارائه همین الگوی اسلامی است.

جان‌نثاری بیان کرد: در حکمرانی اجرایی (دولت) شهید رجایی پاکدستی، مردم‌داری و ساده‌زیستی حاکم بود.

انتهای پیام/163/.+

نظر شما