شناسهٔ خبر: 67072538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با مشارکت بنیاد خیریه حاج‌علی‌ ابراهیمی؛

۴۴۸ روستای مازندران از نعمت آب‌رسانی بهره‌مند می‌شوند

تفاهم‌نامه‌ اجرای طرح آب‌رسانی به ۴۴۸ روستای مازندران طی نشستی با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، مدیرعامل آبفای مازندران و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، عصر امروز_شنبه نوزدهم خرداد _ در نشستی به منظور امضای تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر اجرای طرح آب‌رسانی روستاهای مازندران با اشاره به حضور فعال خیرین در طرح‌های عمرانی و زیربنایی مازندران اظهار کرد: از ظرفیت خیرین در بخش‌های آب، درمان، احداث و تکمیل مدارس، خدمت به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد همواره بهره‌مند شدیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور خیرین فعال استان در این مسیر ثابت قدم باشیم، افزود: با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در استان در راستانی هم‌افزایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گام برداریم.
مدیرعامل آبفا مازندران نیز در این نشست با اشاره به تفاهم‌نامه آب‌رسانی به ۴۴۸ روستای استان گفت: در این تفاهم‌نامه مقرر شد یک‌هزار کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آب‌رسانی در روستاهای استان با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، شرکت آبفای مازندران، گروه‌های جهادی بسیج مهندسین و اعضای شورای اسلامی و دهیاران انجام شود.
بهزاد برارزاده خاطرنشان کرد: اعتبار برای این طرح ۱,۱۴۶ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

نظر شما