شناسهٔ خبر: 67072316 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

اسرائیل: ۴ اسیر را آزاد کردیم

خبرگزاری ایسنا

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را در مرکز نوار غزه آزاد کرده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد چهار اسیر صهیونیست را از منطقه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه آزاد کرده است. این چهار اسیر با اسامی نوعا ارگمانی، الموع مئیر، آندری کوزلوف و شلومی زیو معرفی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش اعلام کرد حال این چهار اسیر خوب است و برای معاینه پزشکی به بیمارستان تل هاشومیر منتقل شدند.

خبرنگار اسکای نیوز نیز گفت نیرو‌های کماندوی اشغالگر عملیات ویژه‌ای در عمق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

در این راستا روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و استعفای خود را از کابینه اعلام کند بعد از خبر آزادی این چهار اسیر کنفرانس خود را به تأخیر انداخت.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیرو‌های ما توانستند چهار اسیر را از دست حماس آزاد کنند و به وطن بازگردانند. من از اتاق فرماندهی عملیات آزادی این چهار اسیر را پیگیری کردم.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اشغالگران هم در این باره مدعی شد که با هم برای آزادی همه اسیران تلاش می‌کنند.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز حملات شدیدی را به اردوگاه النصیرات و مناطق دیگری از مرکز نوار غزه انجام داد که تاکنون ۴۷ شهید و ده‌ها مجروح برجای گذاشته است.

پهپاد‌های صهیونیست‌ها در این راستا به شدت در آسمان اردوگاه النصیرت پرواز کردند و هر کسی را که در جاده‌های اردوگاه حرکت می‌کرد، هدف قرار می‌دادند.

ده‌ها فلسطینی روز شنبه در حملات شدید و بی‌سابقه اشغالگران که اردوگاه النصیرات و مناطق شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، شهید و زخمی شدند. صد‌ها فلسطینی از مناطق مختلف اردوگاه النصیرات به سمت شهر دیرالبلح عقب نشینی کردند.

خبرنگار آناتولی نیز گزارش داد که توپخانه و هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت آمیز و شدیدی را به مناطقی در شرق دیرالبلح و اردوگاه‌های البریج و المغازی و همچنین مناطق جداگانه در مرکز، غرب و شرق اردوگاه النصیرات انجام دادند.

وی تصریح کرد: بر اثر بمباران بی‌سابقه هوایی و توپخانه‌ای این مناطق، ستون‌های دود سیاه از تمام نقاط مرکزی نوار غزه برخاسته است.

به گفته شاهدان عینی، خودرو‌های نظامی اشغالگران به طور ناگهانی به مناطق شرقی و شمال غربی اردوگاه النصیرات نفوذ کردند که همزمان با شلیک توپخانه‌های خشونت آمیز مناطق وسیعی از اردوگاه را هدف قرار داد.

برچسب‌ها:

نظر شما