شناسهٔ خبر: 67071749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری گلستان: دادگستری استان پشتیبان محیط‌بانان برای حفاظت از میراث طبیعی است

رئیس کل دادگستری گلستان با تبریک هفته محیط زیست گفت: تلاش‌های این قشر که با وجود سختی کار، از جان مایه می‌گذارند، ستودنی است، دادگستری استان پشتیبان محیط‌بانان برای حفاظت از میراث طبیعی استان، خواهد بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در پیامی با بیان اینکه محیط زیست از حقوق عمومی است و باید مردم در حفظ آن مشارکت کنند، افزود: بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری، مردم در قالب سمن‌های زیست محیطی می‌توانند در مراجع قضایی اعلام جرم کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از این‌ پیام عنوان کرد: تلاش‌های این قشر که با وجود سختی کار، از جان مایه می‌گذارند، ستودنی است. دادگستری استان پشتیبان محیط‌بانان برای حفاظت از میراث طبیعی استان، خواهد بود.

ممنوعیت تردد خودرو در پارک جنگلی النگدره، اختصاص شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های حوزه محیط زیست، دستور قضایی برای پیشگیری از ورود آفرودسواران به مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان، پیگیری صدور سند برای تالاب‌های استان به منظور جلوگیری از تجاوز به این عرصه‌ها از جمله تلاش‌های دادگستری استان طی سال‌های اخیر برای حفظ میراث طبیعی استان بوده است و امسال هم با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما