شناسهٔ خبر: 67071693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها زمینه ساز افزایش مشارکت درانتخابات

رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها زمینه ساز افزایش مشارکت درانتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها زمینه ساز افزایش مشارکت درانتخاباتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار شهرستان فلاورجان در جلسه شورای اداری با انتقاد از عملکرد برخی از مسوولان اداره‌ها و نهاد‌ها به ویژه مراکز خدمات رسان تاکید کرد: مسوولان از تمام توان و ظرفیت خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند و بدانند عملکرد آنان زیر ذره بین مردم قرار دارد.
مهدی نادری با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو افزود: رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها زمینه مشارکت آنان در انتخابات را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری و تاریخی در شهرستان فلاورجان گفت: توجه ویژه به حفظ و نگهداری اماکن تاریخی و عبور بیش از ۳۸ کیلومتر رودخانه زاینده رود از شهرستان فلاورجان زمینه جذب گردشگر و خلق ثروت و فرصت‌های شغلی جوانان را فراهم خواهد کرد.
رحیمی در ادامه توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به رونق کشاورزی به ویژه محصولات باغی در این شهرستان را از مهمترین برنامه‌های نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس برشمرد و گفت: توسعه و رونق کشاورزی و صادرات محصولات صیفی و باغی زمینه اشتغال روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان را فراهم می‌کند.

نظر شما