شناسهٔ خبر: 67071661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ضرورت توسعه هنرستان‌های کشاورزی در اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، توسعه هنرستان‌های کشاورزی را باتوجه‌ به نیاز روز و تحولات اساسی و علمی در کاشت، داشت و برداشت، از اولویت‌های این استان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید احمدرضا بنی لوحی در نشستی مشترک با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی اصفهان که با محوریت توسعه هنرستان‌های کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به وجود تعداد قابل‌توجهی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های کشاورزی در اصفهان و همچنین نیاز مبرم کشور به کشاورزی نوین و جهش علمی در این زمینه، تأسیس و توسعه هنرستان‌های کشاورزی در این استان به‌عنوان یک ضرورت انکارناپذیر احساس می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هنرستان‌های کشاورزی می‌توانند نقش مؤثری در تربیت نیروی متخصص و ماهر در این حوزه ایفا کنند، افزود: دانش‌آموختگان این هنرستان‌ها قادر خواهند بود با استفاده از علم و دانش روز، در مزارع و باغات استان، به تولید محصولات کشاورزی باکیفیت و به‌صورت علمی بپردازند.

بنی لوحی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کبوتر آباد، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و تجهیز هنرستان‌های کشاورزی استان شد.

انتهای پیام/

نظر شما