شناسهٔ خبر: 67071446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع‌رسانی جهادی است 

اراک- استاندار مرکزی گفت: دولت سیزدهم اقدامات جهادی و گسترده ای انجام داده که باید به صورت گسترده و جهادی نیز اطلاع رسانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد افزود: اقدامات دولت سیزدهم در تمام حوزه‌ها برجسته است و این مهم باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و در این راستا نقش روابط عمومی‌ها کلیدی است.

وی افزود: فرمانداران نیز باید اقدامات اولویت دار را در شهرستان‌ها با جدیت پیگیری و به اطلاع عموم مردم برسانند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: با توجه به اینکه حوزه‌های مختلف استان نیازمند تأمین اعتبارات است از این رو انتظار است که مدیران در بازه زمانی تعیین شده در راستای جذب اعتبارات برای دستگاه ذیربط از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مخلص الائمه با بیان اینکه اقدامات جهادی صورت گرفته از سوی دولت مردمی سیزدهم باید اطلاع رسانی گسترده شود، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان در کشور و به تبع آن در استان مرکزی انجام شد که جای تقدیر است هر چند این حوزه، نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با اشاره به میزان آمار اشتغال ایجاد شده استان در دولت سیزدهم گفت: سال گذشته میزان اشتغال این استان بیش از ۱۷۸ درصد رشد داشت.

استاندار مرکزی گفت: در روزهای آتی با حضور چند تن از مقامات ملی، طرح‌های بزرگ استان مرکزی بهره برداری می‌شود که در این راستا تمام زیرساخت‌ها فراهم است.

نظر شما