شناسهٔ خبر: 67071093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

تاکید کنعانی بر تحریم کالاها و شرکت‌های اسراییل

سخنگوی وزارت خارجه گفت: به دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم اسراییل علیه فلسطینی‌ها، مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم ‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم ‌ فلسطین ⁩ افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی وزارت خارجه تحریم کالاها و شرکت‌های اسراییل را آسان‌ترین کار اما بسیار مؤثر درقبال بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم اسراییل علیه فلسطینیان دانست.

ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: ۲۴۵ روز است که حملات مستمر، همه‌جانبه و مرگبار رژیم اسراییل علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه و کشتار دردناک زنان و کودکان آن ادامه دارد.

شنیع‌ترین جنایات بین‌المللی از جمله جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و جنایت نسل‌کُشی از طریق کشتار وسیع و گسترده شهروندان، زنان و کودکان، حمله به اردوگاه‌ها، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، کلیساها، قتل اسرا، قتل هدفمند خبرنگاران، استفاده از سلاح گرسنگی و قحطی مصنوعی، کوچاندن اجباری بیش از یک‌ میلیون نفر از مردم غزه، کشتار کارکنان سازمان‌های بین‌المللی فعال در امور بشردوستانه و... بخشی از جنایات جنگی رژیم اسراییل در نوار غزه در طول ۲۴۵ روز گذشته است.

به دلیل بی‌عملی دولت‌ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به توقف جنایات جنگی رژیم اسراییل علیه فلسطینیان، مسئولیت ملت‌ها و نیز سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش می‌یابد. تحریم کالاها و شرکت‌های اسراییل آسان‌ترین کار اما بسیار مؤثر است.

 

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

نظر شما