شناسهٔ خبر: 67433124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پورمحمدی در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف ایران:

۱۵ تیر با تصمیم درست راه را بر کارآمدی و عقلانیت هموار کنید

هادی رضایی

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای از مردم ایران خواست تا با حضوری پرشکوه در روز «جمعه ۱۵ تیر» در پای صندوق‌های رای، راه را بر کارآمدی و عقلانیت هموار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران نوشت: سلام و درود بر همه شما که روز ۸ تیر آمدید و احترام به همه شما که باور نکردید و نیامدید. آمدن و نیامدن شما، سرشار از پیامی است که امیدوارم شنیده شود. پیامتان صریح است و بی‌ابهام.

وی افزود: همچنان براین باورم که راهی جز معجزه اعتماد نیست. فرصت دیدارتان برای من کوتاه بود و ناگفته‌ها فراوان. دراین زمان اندک، گوشه‌ای از آرزوهایتان را با صراحت و از عمق جان باز گفتم. شما با مهرتان نشان دادید که سخن دل هم چنان شنیدنی است.

در این بیانیه آمده است: نیک می‌دانستم که در این شرایط تبدیل مهر به رأی امری است ناشدنی. با این حال و بی‌توجه به نتیجه آرا، از سر صدق و وفا برسر قرار خویش با شما ماندم. بر پیمان خود با شما بوده و هستم.

«در عهد تو دربستم عهد همه بشکستم»

پورمحمدی گفت: براین باور خود استوارم که گفتمان اصیل رآمده از انقلاب اسلامی، صلاح کار است و درمان دردهای این روزگار. منتخب ملت با هر بینشی راهی جز پیمودن راه اصیل انقلاب و جلب اعتماد شما ندارد. از شما می‌خواهم با حضوری پرشکوه روز ۱۵ تیر بیایید و با تصمیم درست، راه را برکارآمدی و عقلانیت، هموار کنید و تحقق معجزه اعتماد را رقم بزنید.

خداوندا به لطف خود مردم عزیز ایران را سرافراز و پیروز فرما، امام و شهیدان را از رحمت خود سرشار، و رهبری معظم و همه خادمان صادق را موفق دار، آمین یا رب العالمین.

نظر شما