شناسهٔ خبر: 67071092 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

درگیری دختر و پسر جوان در شیراز منجر به قتل شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: دختری که در معالی‌آباد شیراز فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کاووس حبیبی اظهارداشت: در سوم خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) شیراز به پلیس اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری قاتل حین سوزاندن جسد مقتول در جاده کرج

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که دختری جوان با پسری ۳۵ ساله درگیر و وی را با سلاح سرد به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس و آنها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی سریعا به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند قاتل (دختر) ۳۶ ساله را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر از دوستان مونث قاتل که در فراری دادن وی نقش موثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اظهار داشت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

راکب، موتورسیکلت ۱۸ میلیاردی قاچاق را رها کرد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی حین کنترل وسایط نقلیه در محور مواصلاتی بندرعباس-لارستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که توسط فردی ناشناس در حال عبور از محور خاکی بود مشکوک شدند.

وی افزود: راکب به محض مشاهده پلیس به سرعت از آن محل متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه موتورسیکلت را رها و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه موتورسیکلت قاچاق به مقر انتظامی انتقال شد، اظهار داشت: تلاش جهت شناسایی مالک در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: عزم پلیس در برخورد با هنجارشکنان جدی است و قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۶ کیلو و ۸۴۶ گرم تریاک و دستگیری ۷ نفر در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: مأموران کلانتری "۴۰ سلطان آباد" شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در منزل خود اقدام به نگهداری مواد مخدر می‌کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۶ کیلو و ۸۴۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۷ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سارقان حرفه‌ای، هوشمند کنترل می‌شوند

فرمانده انتظامی فسا گفت: ۷ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان از طریق پابند الکترونیکی، به صورت هوشمند کنترل می‌شوند.

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار داشت: یکی از اقدامات پلیسی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، کنترل هوشمند مجرمین خصوصا سارقین است که در شهرستان فسا نیز اجرایی شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای این طرح، پلیس آگاهی شهرستان تعداد ۷ نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و به آنها پابند الکترونیک نصب شد.

رئیس پلیس فسا خاطر نشان کرد: سارقان سابقه‌دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما