شناسهٔ خبر: 67070930 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آبفای نهاوند ۴۸ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوندگفت: مشترکان دولتی صنعتی و بخش خانگی بیش از ۱۳ میلیارد تومانی به شرکت ابفای نهاوند بدهکار هستند.

صاحب‌خبر -

 علی هاشم دهپهلوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوندگفت: مشترکان دولتی صنعتی و بخش خانگی بیش از ۱۳ میلیارد تومانی به شرکت ابفای نهاوند بدهکار هستند از طرفی دیگر ما بیش از ۴۸ میلیارد تومان به پیمانکارانمان بدهی داریم. 

وی افزود: به منظور تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود به پیمانکاران برای خدمات رسانی بیشتر اقدام کنیم.
وی گفت: در حال حاضر این اداره بابت هزینه آب و فاضلاب ۱۳ میلیارد تومان از مردم و ادارات طلب دارد که ۹ میلیارد آن مربوط به مشترکین خانگی و ۴ میلیارد تومان مربوط به ادارات و نهاد‌های دولتی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند با بیان اینکه ۴۸میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی بدهکار هستیم، افزود: البته ما برای خدمت‌رسانی به مردم و اجرای طرح‌ها منتظر اعتبارات دولتی نمی‌مانیم و خدمات خود را ارائه می‌دهیم.

وی به برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده اشاره کرد و گفت: طی یک سال گذشته ۱۷ چاه آب در روستا‌ها حفر شده که ۱۲ مورد آن از اعتبارات دولتی و پنج مورد نیز از محل اعتبارات جهاد آبرسانی صورت گرفته است.

ده‌پهلوان افزود: همچنین طی این مدت ۱۱ پست برق، ۱۶ کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی و حدود ۲۰ هزار متر خط انتقال آب اجرا شده که بخشی از آنها با مشارکت قرارگاه امام حسین مجتبی (ع) انجام شده است.

وی گفت: طی دو یا سه سال گذشته مشکل آب شرب تعداد زیادی از روستا‌ها از جمله روستای توانه که خیلی حاد بود حل شده و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
رئیس امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند گفت: ۷۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم که ۴۴ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد که با توجه به طرح‌هایی که در سطح روستا‌ها اجرا شده امسال قطعی آب در روستا‌ها نداریم مگر یکی دو روستا که آن هم در صورت نیاز با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی افزود: در جهاد آبرسانی ۱۱ روستای نهاوند با اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی ابرسانی شدند

نظر شما